وقت طلاست؛ تقویم شما بودجه شماست به همین دلیل برای کسب و کار شما مهم است که بهترین برنامه تقویم ممکن را داشته باشید 
با اتصال برنامه های دیگر، زمینه را به تقویم خود بیاورید
یاد بگیرند که چگونه
زیرا مدیریت زمان این نیست که بنویسید چه زمانی چه کاری انجام خواهید داد. این در مورد هماهنگی با افراد دیگر در تیم شما، دیدن زمان شما و به طور کلی دانستن اینکه چه کسی در چه زمانی در کجا خواهد بود.
 
ما ده ها تقویم را در نظر گرفتیم و آزمایش کردیم تا بهترین ها را پیدا کنیم. بر اساس تحقیقات و آزمایش های ما، در اینجا پنج بهترین برنامه تقویم را انتخاب می کنیم.
پیش از آنکه با 5 اپلیکیشن تقویم برتر سال 2022 آشنا شوید، یادآور می شویم برای سفارش سررسید و خرید تقویم رومیزی حتما به سایت سالنامه برگ سبز مراجعه کنید.
 
بهترین برنامه های تقویم
Google Calendar برای بهترین گزینه رایگان
 
تقویم Microsoft Outlook برای کاربران مایکروسافت
 
تقویم برای برنامه ریزی قرارهای خارجی
 
Fantastic 2 برای بهترین طراحی
 
Apple Calendar برای یک گزینه رایگان برای کاربران اپل
 
چه چیزی یک برنامه تقویم عالی را می سازد؟
چگونه برنامه ها را ارزیابی و آزمایش می کنیم
همه بهترین خلاصه‌های برنامه‌های ما توسط انسان‌هایی نوشته شده‌اند که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را با استفاده، آزمایش و نوشتن در مورد نرم‌افزار گذرانده‌اند. ما ده‌ها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش برنامه‌ها می‌کنیم و از هر برنامه آن‌طور که در نظر گرفته شده است استفاده می‌کنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای دسته تعیین می‌کنیم ارزیابی می‌کنیم. ما هرگز برای قرار دادن در مقالات خود از هیچ برنامه ای یا برای پیوند به سایتی پولی دریافت نمی کنیم - ما برای ارائه ارزیابی های معتبر از دسته ها و برنامه هایی که بررسی می کنیم، به اعتماد خوانندگان به ما اهمیت می دهیم. برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند ما، خلاصه کامل نحوه انتخاب برنامه‌ها برای نمایش در وبلاگ Zapier را بخوانید.
 
البته تقویم ها برنامه شما را به شما نشان می دهند. هر برنامه تقویمی آن را مدیریت می کند. با این حال، بهترین تقویم‌ها فقط کاربردی نیستند. آنها به شما در مورد نحوه گذراندن وقت خود شفافیت می دهند و استفاده از چند یافته نادر حتی لذت بخش است.
 
به نظر ما بهترین برنامه های تقویم عبارتند از:
آسان برای استفاده. استفاده از برنامه های تقویم زمانی که به حداقل کلیک و کاوش منو نیاز دارند، آسان است.
 
با نیت طراحی شده است. آیا برنامه تقویم کاری را که می گوید انجام می دهد انجام می دهد؟ و آیا آن را به خوبی انجام می دهد؟
 
بسته بندی شده با ویژگی ها و قابل تنظیم. اگر یک برنامه‌ریز جدی هستید، ویژگی‌های قدرتمند، مانند نماها و ادغام‌های قابل تنظیم، به شما کمک می‌کنند بیشترین استفاده را از تقویم خود ببرید. برای برنامه‌هایی که ویژگی‌های سنگینی ندارند، ما به دنبال گزینه‌های سفارشی‌سازی بودیم که برنامه را با سبک شما تنظیم می‌کند.
 
ساده برای به اشتراک گذاشتن. احتمالاً شما به تنهایی کار نمی کنید - تقویم شما نیز نباید کار کند. دعوت به رویدادها ضروری است، و در حالت ایده آل، باید بتوانید کل تقویم ها را به اشتراک بگذارید.
 
برای چندین دستگاه موجود است. هنگام در نظر گرفتن برنامه‌ها برای این فهرست، ما به برنامه‌هایی که در بیش از یک پلتفرم قابل دسترسی هستند، ترجیح دادیم. شما باید بتوانید تقویم خود را بدون توجه به جایی که هستید یا دستگاهی که در دست دارید ببینید.
 
در بیشتر موارد، ما بر روی پلتفرم‌های تقویم تمرکز کرده‌ایم - برنامه‌های مخصوص موبایل یا دسکتاپ را که بیشتر برای همگام‌سازی با سرویس‌های دیگر طراحی شده‌اند در نظر نگرفتیم. اگر می‌خواهید آن نوع برنامه‌های مخصوص پلتفرم را می‌خواهید، فهرست برنامه‌های تقویم Android، برنامه‌های تقویم آیفون و برنامه‌های تقویم Mac را بررسی کنید.
 
بهترین برنامه رایگان تقویم
Google Calendar (اندروید، iOS، وب)
 
Google Calendar هم قدرتمند و هم انعطاف‌پذیر است، بدون اینکه استفاده از آن سخت باشد. اگر تنها چیزی که می خواهید یک تقویم ساده برای پیگیری رویدادهای خود است، تحت پوشش هستید. زمان زیادی طول نمی کشد تا یاد بگیرید چگونه رویدادها را اضافه کنید یا از نمای هفته پیش فرض به نمای ماه یا روز تغییر دهید. حتی دعوت از مخاطبین دیگر، یا افزودن کنفرانس ویدیویی Google Meet نیز ساده است.
 
با این حال، در آن جستجو کنید و انواع ویژگی ها را پیدا خواهید کرد. برای مثال، می‌توانید کل تقویم‌ها را به اشتراک بگذارید، که برای هماهنگی با تیم خود یا حتی داشتن یک تقویم مشترک با افراد مهمتان عالی است. می‌توانید هر تعداد تقویمی که می‌خواهید ایجاد کنید یا در تقویم‌های سازگار با iCal مشترک شوید، سپس انتخاب کنید کدام تقویم‌ها را انجام می‌دهید و نمی‌خواهید ببینید. برنامه های تلفن همراه فوق العاده ای وجود دارد، یا در صورت تمایل می توانید از یک برنامه شخص ثالث برای دسکتاپ استفاده کنید (هر برنامه دیگری در این لیست می تواند با Google Calendar همگام شود).
ادغام با ویژگی های Google یک مزیت دیگر است، با این فرض که قبلاً یک کاربر Gmail هستید. برای مثال، دیدن تقویم Google در نوار کناری Gmail خود یا دعوت از Google Contacts به یک رویداد آسان است. کاربران Google Workspace به تعدادی از ویژگی‌های مرتبط با کار دسترسی دارند، از جمله بسیاری از ویژگی‌های مخصوص تیم‌های دوردست یا ترکیبی. اکنون یک ابزار مکان یابی محل کار و توانایی تقسیم ساعات کاری شما وجود دارد که هر دو ماهیت متغیر کار را تشخیص می دهند.
 
به طور کلی، پیدا کردن چیزهای زیادی برای شکایت با Google Calendar دشوار است، و باور کنید - من عاشق شکایت کردن هستم. این باید اولین برنامه تقویمی باشد که بیشتر مردم امتحان می کنند.
 
بیشتر از تقویم خود می خواهید؟ Google Calendar را از طریق Zapier به برنامه های مورد علاقه خود متصل کنید. می‌توانید گردش‌های کاری خودکار ایجاد کنید که قرارهای تقویم را به برنامه‌های دیگر مانند Trello یا Todoist ارسال می‌کند. شما حتی می توانید قرار ملاقات های تقویم را از صفحات گسترده ایجاد کنید.
 
با Google Calendar می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. در اینجا نحوه تبدیل آن به مرکز بهره وری نهایی با Zapier آورده شده است.
 
بهترین برنامه تقویم برای کاربران مایکروسافت
تقویم Microsoft Outlook  (اندروید، iOS، macOS، ویندوز، وب)
Outlook به دهه 90 باز می گردد و هنوز هم یکی از بهترین برنامه های تقویم موجود در بازار است. Outlook ایمیل، تقویم و مخاطبین را در یک برنامه ترکیب می کند. برخی از مردم این رویکرد را دوست دارند و برخی دیگر نه. در هر صورت، خود تقویم ثابت است.
 
افزودن رویدادها به تقویم شما فقط چند کلیک طول می کشد. می‌توانید چندین تقویم اضافه کنید و چندین بازدید داشته باشید، از جمله امروز، این هفته و حتی فقط هفته کاری. پشتیبانی از حساب‌های Exchange و Microsoft 365 به این معنی است که ارسال دعوت‌نامه‌های رویداد برای افراد دیگر در شرکت شما، مقایسه زمان‌بندی خود با آنها در حین انجام این کار، یا اشتراک‌گذاری کل تقویم‌ها آسان است.
 
اگر شرکت شما در مایکروسافت اجرا می شود، این برنامه تقویم شما خواهد بود. اما Outlook صرف نظر از چند ویژگی بسیار خوب ارزش بررسی را دارد. برای مثال، آب و هوا همیشه در بالای تقویم شما قرار دارد. تبدیل ایمیل به قرار ملاقات یا دیدن ایمیل خود در کنار تقویمتان آسان است. و پشتیبانی برای اضافه کردن اشتراک iCalendar وجود دارد.
 
البته، با توجه به مایکروسافت، کلمه "" Outlook معانی متعددی دارد و تفاوت بین این معانی می تواند گیج کننده باشد. Outlook برای Mac می‌تواند با Google Calendar همگام شود. Outlook برای ویندوز نمی تواند. و بیش از چند تفاوت رابط بین این دو محصول وجود دارد. سپس Outlook.com وجود دارد که به سرویس ایمیل و تقویم رایگان اشاره دارد که در دهه 90 Hotmail نامیده می شد. بسیاری از ویژگی های مشابه Outlook را ارائه می دهد اما کاملاً یکسان نیست.
 
همه اینها گیج کننده است، اما یک برنامه تقویم عالی در هسته آن وجود دارد - اگر کاربر مایکروسافت آفیس هستید، قبلاً به آن دسترسی دارید. ارزش در نظر گرفتن را دارد. و برای قدرت بیشتر می توانید Outlook را به Zapier متصل کنید. به این ترتیب، می‌توانید کارهایی مانند ارسال قرارهای تقویم به برنامه‌های دیگر، از جمله تقویم‌های دیگر یا فهرست کارهایتان را انجام دهید.
 
بهترین برنامه تقویم برای برنامه ریزی قرارهای خارجی
Calendar (اندروید، iOS، وب)
به سختی می‌توان نامی ساده‌تر از تقویم برای تقویم در نظر گرفت، اما خوشبختانه، این تمام چیزی نیست که این برنامه ارائه می‌کند. همه چیزهایی که برای مدیریت قرارهای خود نیاز دارید، اینجا، در سایتی با طراحی مدرن و پشتیبانی کامل از همکاری است. این یک برنامه کاملاً فکر شده است.
 
اما این فقط یک برنامه تقویم نیست، بلکه به عنوان یک برنامه زمان بندی قرار نیز کار می کند. برای Calendar ثبت نام کنید و یک نمایه عمومی دریافت خواهید کرد - برای مثال calendar.com/michaelscott. می‌توانید زمان‌هایی را تنظیم کنید که در دسترس هستید، سپس به هر کسی که پیوند را دارد اجازه دهید تا با شما قرار ملاقاتی را تعیین کند.
 
برنامه‌های زمان‌بندی قرارهای زیادی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند، اما تا آنجا که می‌دانیم، Calendar تنها برنامه تقویم کامل است که ویژگی برنامه‌ریزی کاملی مانند این را نیز ارائه می‌دهد. مطمئناً، Google Calendar برخی از برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار را ارائه می‌دهد، اما نسخه تقویم از بسیاری جهات آسان‌تر است. این به تنهایی باعث می شود که تقویم ارزش امتحان کردن را داشته باشد.
 
همچنین می توانید Calendar را از طریق Zapier به سایر برنامه های مورد علاقه خود متصل کنید. برای مثال، می‌توانید هر بار که شخصی برای یک جلسه با شما ثبت نام می‌کند، یک اعلان Slack دریافت کنید.
بهترین برنامه تقویم رایگان برای کاربران اپل
Apple Calendar (iOS، macOS، وب)
Apple Calendar تقویم پیش فرض در Mac، iPhone و iPad است. اگر از یک محصول اپل استفاده کرده اید، می دانید که انتظار چه چیزی را دارید: ساده، زیبا و استفاده آسان. تقویم اپل همه اینهاست.
 
همه چیز به طور پیش‌فرض با استفاده از iCloud همگام‌سازی می‌شود، یا می‌توانید Apple Calendar را برای همگام‌سازی با Google Calendar، Microsoft Exchange، Yahoo و هر پلتفرم تقویمی که از CalDAV استفاده می‌کند، تنظیم کنید. تنظیم این مورد به آسانی اتصال یک برنامه مشتری ایمیل به یک حساب ایمیل دیگر است.
 
تقویم ساده و تمیز اپل به شما امکان می دهد به جای خود برنامه، روی رویدادهای خود تمرکز کنید. اگر با سایر برنامه های اپل آشنا هستید، با پشتیبانی از کشیدن و رها کردن، استفاده از آن بصری است. ادغام سیری یک نکته برجسته است: به دستیار خود بگویید قراری را اضافه کند، و این همان برنامه ای است که در آن به پایان می رسد. اما اضافه کردن قرار ملاقات در برنامه، به خصوص در مک، سریع است. روی علامت مثبت (+) کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید و با استفاده از زبان طبیعی یک رویداد جدید ایجاد کنید—فقط عبارتی را که شامل عنوان، زمان و تاریخ است تایپ کنید، سپس اینتر را بزنید. همچنین می توانید تخمین زمان سفر را اضافه کنید که در هشدارهای رویداد لحاظ می شود.
 
بهترین برنامه تقویم برای طراحی آن
Fantastic (iOS، macOS)
آیا این ساده است که Fantastic را خارق العاده بنامیم؟ احتمالاً، اما حداقل در این مورد، هذل گویی نیست. Fantasical تقریباً همه چیزهایی را که می‌توانید در یک برنامه تقویم برای iOS و macOS بخواهید، دارد و یک همراه اپل واچ نیز وجود دارد.
 
در حالی که داشتن اپلیکیشن موبایل خوب است، Fantasical در بهترین حالت خود روی دسکتاپ قرار دارد. به زبان ساده، این بهترین برنامه تقویم طراحی شده برای macOS است. با پانل سمت چپ شروع کنید: اکثر برنامه‌ها فهرستی از تقویم‌ها را در اینجا قرار می‌دهند. خارق العاده نیست. در اینجا، از آن فضا برای نمای دستور کار یا یادآورهای شما استفاده می شود. این یک چیز کوچک است، اما نشان می دهد که توسعه دهندگان چقدر با دقت در مورد هر عنصر طراحی فکر کرده اند تا تقویم را بصری بسازند. نکته کوچک دیگر: اگر یک رویداد یکسان در دو تقویم نشان داده شود، فقط یک بار نشان داده می شود، با یک الگوی نواری که به شما امکان می دهد بدانید در دو تقویم متفاوت است. برای مدتی از Fantastic استفاده کنید و متوجه انواع چیزهای کوچک مانند این خواهید شد.
 
Fantasical همچنین با بقیه سیستم شما ادغام می شود و به شما یک ویجت نمای Today، پشتیبانی Handoff و یک پسوند برگه اشتراک گذاری می دهد که به شما امکان می دهد رویدادها را از برنامه های دیگر مانند آدرس ها در Maps و URL ها در Safari ایجاد کنید.
 
Fantastic بیشتر به خاطر ایجاد رویدادهای به زبان طبیعی شناخته شده است. شروع به تایپ کردن «Lunch with Casey at noon at Park Place» کنید، و تماشا کنید که برنامه کلمات شما را در فیلدهای تقویم تجزیه می کند و اطلاعات مربوطه را به دست می آورد. Apple Calendar این را ارائه می دهد. Fantastic این کار را خیلی بهتر انجام می دهد. Fantasical از همگام‌سازی با iCloud، Exchange، Office 365، Google، Yahoo، Fruux، Meetup و هر سرویس CalDAV پشتیبانی می‌کند، بنابراین گزینه‌های همگام‌سازی تقریباً بی‌پایانی دارید. اگر بهترین تقویم اپل موجود در بازار را می خواهید، این همان تقویمی است که به دنبال آن هستید.
 
 منبع: https://zapier.com/blog/best-calendar-apps/

آردینی اوخو
یکشنبه 1 اسفند 1400
بؤلوملر :