وقتی صحبت از ایجاد یک کسب و کار می شود، اولین برداشت ها اهمیت دارد، به همین دلیل است که باید کمی به طراحی کارت ویزیت خود توجه کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در ایجاد یک طراحی کارت ویزیت عالی کمک می کند که سر را برگرداند و مردم را وادار به برداشتن تلفن کند.
خرید سررسید لاکچری و سالنامه 1402 از واحد سالنامه برگ
 
1. اندازه را تعیین کنید
قبل از اینکه شروع به ایجاد یک طرح کارت نامی چشم نواز کنید، ابتدا باید بدانید که چه اندازه کارتی برای کسب و کار شما مناسب تر است. در اکثر موارد، ابعاد کارت ویزیت استاندارد است که کاملاً در کیف پول یا دارنده کارت قرار می گیرد.
 
با این حال، انواع خاصی از کسب و کارها وجود دارد که ممکن است از طراحی کارت ویزیت که کمی خلاقانه تر و در خارج از آن وجود دارد، بهره مند شوند. همچنین، ممکن است ترجیح دهید با قرار دادن کارت خود در یک مکان برجسته در یخچال، به جای در کیف پول، به مشتریان خود انگیزه دهید که کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.
 
به عنوان مثال، یک مشاور املاک از طرحی با اندازه استاندارد استفاده می کند که حرفه ای بودن رسمی را نشان می دهد، در حالی که یک شرکت غذای سگ سفارشی از یک رویکرد سبک و بازیگوش با استفاده از شکل و اندازه سفارشی سود بیشتری می برد.
 
2. برندسازی ثابت را حفظ کنید
 
طراحی کارت ویزیت شما باید با بقیه مطالب برند شما سازگار باشد. هدف اصلی برندسازی این است که هر زمان که کسی با مواد بازاریابی شما روبرو شد، کسب و کار شما فوراً قابل تشخیص باشد. لوگوی شما باید بر روی کارت ویزیت برجسته باشد، اما هماهنگی رنگ ها و فونت ها نیز مهم است.
 
 
3. آن را تمیز و بی آلایش کنید
 
یک مشتری بالقوه برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز خود از کارت ویزیت شما، بیش از یک نگاه صرف نمی کند. اگر آنها نتوانند به سرعت جزئیات تماس شما را پیدا کنند، پس طراحی شما خیلی شلوغ است. اطلاعات غیر ضروری را از طراحی خود حذف کنید و از فضای سفید به خوبی استفاده کنید.
اگر نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر دارید، پشت کارت را فراموش نکنید. این ناحیه معمولاً خالی می‌تواند مکان بسیار خوبی برای فهرست کوتاهی از خدمات مهم، آدرس‌های اینترنتی رسانه‌های اجتماعی، آدرس ایمیل یا حتی پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد شما باشد.
 
 
4. شامل یک فراخوان برای اقدام
 
بسیاری از طرح‌های کارت ویزیت از گنجاندن دعوت به اقدام غفلت می‌کنند، که فرصتی از دست رفته است. هنگامی که یک مشتری بالقوه کارت ویزیت شما را مشاهده می کند، باید به او انگیزه دهد تا تلفن را بردارد، از طریق رسانه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کند یا از آدرس وب شما بازدید کند. اجازه دهید دارنده کارت ویزیت دقیقا بداند که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهد و احتمال بیشتری دارد که بر اساس اطلاعات عمل کند.
 
 
5. یک کارت با شخصیت مغناطیسی ایجاد کنید
طرح های کارت نام تحت تأثیر نوع تجارتی که در حال تبلیغ هستند، خواهد بود. با این حال، اگر در صنعتی فعالیت می کنید که خدمات ضروری مانند لوله کشی، برق، یا باغبانی را ارائه می دهد، در این صورت تهیه کارتی مناسب برای چسباندن به یخچال می تواند کمک کننده باشد.
مطمئن شوید که کارت را با آهنربای قوی درست کرده اید، زیرا این کار شانس شما را برای رساندن آن به یخچال افزایش می دهد. بسیاری از مشتریان شما نیز از کارت شما برای نگه داشتن یادآورهای مهم استفاده می کنند.
یک کارت ویزیت که به عنوان آهنربای یخچال عمل می کند، شانس این را افزایش می دهد که کسب و کار شما همان چیزی باشد که مشتریان شما با آن تماس می گیرند، فقط به این دلیل که اطلاعات در دسترس است.

 

سه شنبه 2 اسفند 1401
بؤلوملر :