sarbarg

راهنمای انتخاب کاغذ مناسب برای طراحی و چاپ کارت ویزیت

0 گؤروش
یازار:‌

وقتی در حال چاپ مواد برای کسب و کار خود هستید - بروشورها، بروشورها، کارت های ویزیت - شیطان در جزئیات است. بله، یک طراحی عالی و کپی آموزنده می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما باید موارد کوچک را نیز در نظر بگیرید: آیا رنگ ها به اندازه ای جذاب هستند که چشم ها را به خود جلب کنند؟ آیا انتخاب فونت شما تصویر شرکت را به درستی منتقل می کند؟ و شاید مهمتر از همه، آیا از نوع مناسب کاغذ استفاده می کنید؟
واحد سالنامه برگ علاوه بر طراحی و چاپ کارت ویزیت در زمینه فروش سررسید و سالنامه نیز فعالیت می کند. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای حرفه ای این واحد به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.
 
این سوال آخر به ویژه زمانی که نوبت به چاپ کارت ویزیت شما می رسد اهمیت دارد. کارت های شما باید بادوام، خوانا و جذاب باشند - و دستیابی به این هدف به معنای انتخاب نوع کاغذ مناسب است.
 
کارت ویزیت: اولین برداشت شما
کارت ویزیت شما اساساً فرستاده شما در دنیای تجارت است. این کارت کوچک کلید ایجاد تاثیر ماندگار در صنعت شما است، به شما کمک می‌کند تا با مشتریان جدید روابط برقرار کنید، امتیازات تبلیغاتی یا مشاغل بهتری را با سایر شرکت‌ها کسب کنید، یا به سادگی نام خود را برای همکاران به نمایش بگذارید.
 
چه تأثیری بر همکاران، مشتریان و دیگران خواهید گذاشت؟ پاسخ کاملاً به نوع کارت شما بستگی دارد. کارت ویزیت شما باید به اندازه کافی کوچک باشد که به اندازه کافی در یک شکاف کیف قرار گیرد (عرض ۸۵ میلی متر و ارتفاع ۵۵ میلی متر استاندارد در انگلستان است)، به اندازه کافی بادوام باشد تا از ریخت و پاش یا جابجایی بی احتیاطی دوام بیاورد، و آنقدر مجلل باشد که به آن - و شما - بدهد. هوای حرفه ای و پیچیدگی
 
چاپ کارت ویزیت با این معیارها ممکن است... به شرطی که آنها را روی کاغذی که برای کار مناسب است چاپ کنید.
 
راهنمای شما برای کاغذ کارت ویزیت
هیچ برند یا نوع کاغذ خاصی وجود ندارد که به عنوان کاغذ رسمی برای کارت ویزیت در نظر گرفته شود. کاغذ کارت ویزیت با کیفیت بالا می تواند هر سبک یا مارکی باشد - به شرطی که شرایط خاصی را برآورده کند. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب کاغذ کارت ویزیت باید به دنبال آنها باشید.
وزن
بیشتر کارت‌های ویزیت روی کاغذ کارتی 14 Pt چاپ می‌شوند که فرم کاغذی ضخیم‌تر و بادوام‌تر از کاغذی است که ممکن است در چاپگر خانگی خود داشته باشید. با این حال، بین انواع مختلف مقوا تغییراتی وجود دارد که بیشتر آن ها به وزن کاغذ مربوط می شود.
 
در دنیای چاپ، "وزن" کاغذ تعیین کننده میزان ضخامت و دوام آن است. وزن بر حسب گرم بر متر مربع (GSM) اندازه گیری می شود. کاغذ با GSM بالاتر ضخیم تر و انعطاف پذیرتر است - به عبارت دیگر، کاغذ عالی برای کارت ویزیت.
 
اکثر حرفه ای ها کارت ویزیت خود را بر روی کاغذ 300 GSM چاپ می کنند. این کاغذ 14 پتن یا 0.014 اینچ ضخامت دارد که به آن احساس وزن و بادوام می‌دهد، اما همچنان کمی انعطاف‌پذیری به آن می‌دهد. با این حال بهترین کاغذ برای کارت ویزیت 400 تا 450 GSM است. ضخامت این کاغذ باعث می شود کارت - و در نتیجه، شرکت شما - به خصوص با کلاس احساس شود.
 
روکش
چه بر روی کاغذ کارت 300 GSM یا نوع دیگری از کاغذ چاپ کنید، باید سطحی را که روی کاغذ می‌گذارید نیز در نظر بگیرید. این پایان کارت‌های شما را به سطح بعدی می‌برد، یا جزئیات خاصی را برای برجسته کردن بخش‌های مختلف کپی (مثلاً لوگو یا شماره تلفن شما) اضافه می‌کند یا به سادگی به کارت شما احساس تجمل و ظرافت بیشتری می‌دهد.
 
روکش مات
اینها امروزه برای کارت ویزیت رایج ترین هستند. روکش مات به کارت شما احساس صافی می دهد (شبیه پلاستیک) که باعث می شود کارت گران تر و مجلل تر به نظر برسد. پایان همچنین تابش خیره کننده را کاهش می دهد، به این معنی که مشتریان می توانند کارت شما را بدون توجه به جایی که هستند بخوانند.
 
با این حال، اگر کارتی می‌خواهید که برای مدت طولانی دوام بیاورد، یک Glossy Finish ممکن است برای تجارت شما بهتر باشد. براق پوشش محافظ تری نسبت به روکش مات است و به همین دلیل کارت شما احتمالاً با این نوع پرداخت دوام بیشتری خواهد داشت. براق بودن نیز به ویژه برای کارت های رنگارنگ عالی است، زیرا رنگ ها را پر جنب و جوش تر نشان می دهد.
پوشش نقطه ای UV
این روشی است که بهترین های هر دو دنیای تکمیلی را ترکیب می کند. در پوشش نقطه ای اشعه ماوراء بنفش، چاپگرها یک پوشش براق با اشعه ماوراء بنفش را روی قسمت های خاصی از کارت ویزیت، مانند لوگو یا کلمات خاصی که می خواهید برجسته کنید، اعمال می کنند. این پوشش یک بخش براق و برجسته از کارت ایجاد می کند که مطمئناً از بقیه کارت شما متمایز خواهد شد. می‌توانید پوشش نقطه‌ای UV را روی یک روکش مات قرار دهید تا کارتی زیبا و باکیفیت ایجاد کنید.
 
کاغذهای مختلف برای صنایع مختلف
اگر به این نکته اشاره نکنیم که پیشنهادات بالا فقط همین هستند: پیشنهادات. کارت‌های ویزیت اهداف متفاوتی را از یک شغل به شغل دیگر انجام می‌دهند (اگرچه هدف اصلی آنها - معرفی یک کارگر و یک شرکت به دیگران - یکسان است). این بدان معناست که صنایع مختلف ممکن است الزامات متفاوتی برای کارت ویزیت خود داشته باشند.
 
آیا در زمینه پزشکی کار می کنید؟ ممکن است بخواهید کاغذ 400 GSM را انتخاب کنید و اصلاً تمام نشود: کاغذ ضخیم به مرور زمان پاره نمی‌شود و عدم روکش نوشتن زمان قرار ملاقات را روی خود کارت آسان‌تر می‌کند.
 
آیا شما در تجارت طراحی گرافیک هستید؟ یک روکش براق و یک کاغذ کمی سبکتر ممکن است راهی عالی برای نشان دادن توانایی های طراحی شما بر روی سطحی باشد که شبیه صفحه مجله است.
 
بهترین کاغذ برای کارت ویزیت کاغذی است که به بهترین شکل پیامی را که می خواهید به آن منتقل کنید، منتقل می کند. هنگام انتخاب مقاله برای پروژه خود، مطمئن شوید که این جزئیات را در نظر گرفته اید.
 
کارت ویزیت حرفه ای خود را چاپ کنید
مهم نیست که چه کاری برای امرار معاش انجام می دهید، می توانید به راحتی کارت ویزیت زیبا و جذاب خود را به صورت آنلاین با چاپ موز چاپ کنید. ما کارت ویزیت 400 و 450 GSM را ارائه می دهیم که می توانید با یک الگوی سفارشی یا طرح چاپ شده خود چاپ کنید. تیم ما کارت های شما را ظرف 24 ساعت پس از ثبت سفارش چاپ و ارسال می کند - همه اینها با قیمت ثابت 4.95 پوند برای هر سفارش!
 

آردینی اوخو
چهارشنبه 29 دی 1400
بؤلوملر :

مقایسه چاپ دیجیتال و افست

0 گؤروش
یازار:‌

چاپ افست سنتی بر روی دستگاه چاپ با استفاده از صفحات چاپ و جوهر مرطوب تولید می شود. تولید این نوع چاپ کمی بیشتر طول می کشد زیرا زمان راه اندازی بیشتر است و محصول نهایی باید قبل از اتمام کار خشک شود. در عین حال، چاپ افست به طور سنتی بالاترین کیفیت موجود را در گسترده ترین انواع استوک تولید می کند و بالاترین درجه کنترل را بر رنگ ارائه می دهد. علاوه بر این، چاپ افست اقتصادی ترین انتخاب در هنگام تولید تعداد زیادی چاپ از چند نسخه اصلی است.
پیشنهاد می کنیم برای سفارش سررسید و تقویم رومیزی به واحد سالنامه برگ مراجعه کنید.
 
چاپ دیجیتال قبلا "کپی کردن" نامیده می شد، اما این اصطلاح اکنون منسوخ شده است. امروزه به جای کپی کردن نسخه اصلی، اکثریت قریب به اتفاق چاپ دیجیتال مستقیماً از فایل های الکترونیکی خارج می شود. چاپ دیجیتال سریعترین راه برای تولید تیرهای کوتاه است، به خصوص زمانی که تعداد زیادی نسخه اصلی وجود دارد. سطح کیفی چاپ دیجیتال در حال حاضر بسیار نزدیک به چاپ افست است. اگرچه امروزه چاپ دیجیتال در اکثر سهام ها به خوبی کار می کند، اما هنوز برخی از کاغذها و کارهایی هستند که چاپ افست بهتر عمل می کند. همچنین برخی از سهام و مشاغل وجود دارد که در آنها چاپ دیجیتال به خوبی یا بهتر از چاپ افست عمل می کند.
 
اگر در بازار بروشورها، کارت‌های ویزیت، پوسترها یا سایر مواد بازاریابی هستید، می‌دانید که باید طرح، طرح رنگ، کپی و چیدمان عالی را ارائه دهید. با این حال، حتی پس از اینکه تمام آن جعبه ها را علامت زدید، تصمیم بسیار مهم دیگری وجود دارد: انتخاب بین چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست.
برای خرید سالنامه 1401 اینجا کلیک کنید.
در این پست، تفاوت‌های بین این دو روش چاپ را پوشش می‌دهیم و مزایا و معایب آنها را نشان می‌دهیم. ما همچنین عواملی را که باید در تصمیم گیری شما نقش داشته باشند، فهرست می کنیم تا بهترین فرآیند را برای پروژه خود انتخاب کنید. و طبیعتاً، ما به چند نمونه نگاه خواهیم کرد تا بتوانید بهترین حس را از چاپ دیجیتال و افست در عمل به دست آورید.
 
تفاوت واقعی چیست و آیا مهم است؟
بنابراین، تفاوت بین چاپ دیجیتال و افست چیست؟ چاپ، چاپ است، درست است؟ دقیقاً نه... بیایید نگاهی به این دو روش چاپ، تفاوت‌های آنها، و انتخاب یکی یا دیگری برای پروژه چاپ بعدی خود بیاندازیم.
چاپ افست چیست؟
فناوری چاپ افست از صفحاتی استفاده می‌کند که معمولاً از آلومینیوم ساخته می‌شوند که برای انتقال تصویر روی یک «پتو» لاستیکی و سپس چرخاندن آن تصویر روی یک ورق کاغذ استفاده می‌شود. به آن افست می گویند زیرا جوهر مستقیماً روی کاغذ منتقل نمی شود. از آنجایی که پرس‌های افست پس از راه‌اندازی بسیار کارآمد هستند، چاپ افست بهترین انتخاب در صورت نیاز به مقادیر بیشتر است و بازتولید رنگ دقیق و چاپ حرفه‌ای واضح و تمیز را ارائه می‌دهد.
 
 
 
چاپ دیجیتال دیجیتال
چاپ دیجیتال چیست؟
چاپ دیجیتال از صفحات به روش افست استفاده نمی کند، اما در عوض از گزینه هایی مانند تونر (مانند چاپگرهای لیزری) یا چاپگرهای بزرگتر که از جوهر مایع استفاده می کنند استفاده می کند. چاپ دیجیتال در صورت نیاز به مقادیر کمتر می درخشد. به 20 کارت تبریک یا 100 بروشور فکر کنید. یکی دیگر از مزایای چاپ دیجیتال، قابلیت داده متغیر آن است. زمانی که هر قطعه نیاز به کد، نام یا آدرس منحصر به فردی دارد، دیجیتالی تنها راه است. چاپ افست نمی تواند این نیاز را برآورده کند. درباره گزینه ها و قابلیت های چاپ دیجیتال بیشتر بیاموزید.
 
در حالی که چاپ افست یک روش فوق العاده برای تولید پروژه های چاپی با ظاهر عالی است، بسیاری از مشاغل یا افراد به تعداد چاپ های بزرگ 500 یا بیشتر نیاز ندارند و بهترین راه حل چاپ دیجیتال است.
چاپ آفست
چاپ افست که لیتوگرافی نیز نامیده می شود، رایج ترین نوع چاپ برای کارهای تجاری با حجم بالا است. آیا تا به حال ویدئوهایی از روزنامه هایی که در رول های بزرگ می چرخند دیده اید؟ این چاپ افست است.
 
نحوه کار به این صورت است: ابتدا، چاپگر طرح را روی صفحات فلزی می‌سوزاند - یکی برای هر رنگ. معمولاً از چهار رنگ (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و سیاه (کلیدی)، به اختصار CMYK استفاده می‌شود، اما چاپ افست همچنین امکان استفاده از رنگ‌های جوهر سفارشی (به ویژه رنگ‌های پنتون) را به جای آن می‌دهد.
 
سپس طرح از صفحات روی رول های لاستیکی منتقل می شود. رنگ های مختلف جوهر روی لاستیک پخش می شود و سپس کاغذ بین آنها کشیده می شود. کاغذ از میان تمام رول ها می گذرد و روی رنگ لایه لایه می شود تا تصویر نهایی به دست آید.
 
مزایای چاپ افست
کیفیت تصویر برتر که قابل اعتماد است. برای نوع تمیز و متمایز و تصاویر بدون رگه یا لکه روی چاپ افست حساب کنید
وفاداری رنگ بهتر که هم به دقت رنگ ها و هم به تعادل آنها در طراحی اشاره دارد. از آنجایی که چاپ افست می تواند جوهرهای رنگی سفارشی را برای هر کار ترکیب کند، طبیعتاً رنگ ها را مشخص می کند.
تقریباً روی هر نوع ماده ای به همان اندازه خوب کار می کند.
برای کارهای با حجم زیاد، پول بیشتری دریافت می کنید. شروع یک کار افست هزینه زیادی دارد. شما باید برای ایجاد بشقاب ها پول سرمایه گذاری کنید، که زمان می برد. با این حال، هنگامی که آن را سرمایه گذاری کردید، همه مواد آماده کار هستند، و در واقع کمتر از چاپ دیجیتال برای کارهای افست بزرگ هزینه خواهید کرد، که صرف نظر از اینکه کار چقدر بزرگ شود، تقریباً یکسان است.
معایب چاپ افست
هزینه بالای مشاغل کم حجم
جدول زمانی طولانی تر از آنجایی که صفحات باید ایجاد شوند
در صورت بروز خطا، نتیجه بدتر. اگر اشتباه تایپی را در یک بشقاب نگیرید و یک دسته را خراب نکنید، رفع آن سخت تر است و این روند دوباره شروع می شود
چاپ دیجیتال
وقتی چاپ دیجیتال وارد صحنه شد، دید که چاپ افست چقدر کار می کند و مراحل مکانیکی آن نیاز دارد و گفت: "نه." این تکنیک از پروفیل ها، صفحات و بستر لاستیکی صرف نظر می کند و طرحی را مستقیماً روی سطح چاپ، چه با جوهر مایع یا تونر پودری، اعمال می کند.
 
جوهر افشان یا لیزر جت که در خانه به کامپیوتر خود وصل می کنید؟ این یک چاپگر دیجیتال است. شرکت‌های چاپ بزرگ دارای مواردی هستند که بزرگ‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر هستند، اما این همان مفهوم است.
 
مزایای چاپ دیجیتال:
زمان چرخش سریعتر
هر چاپ یکسان است. خطر تغییرات عجیب و غریب کمتر ناشی از عدم تعادل در آب و جوهر وجود دارد.
برای کارهای کم حجم ارزان تر است. قیمت هر واحد برای چاپ افست کاهش می یابد، بنابراین در برخی مواقع آنها متقاطع می شوند.
تغییر اطلاعات در یک کار چاپی به عنوان مثال، فرض کنید که در حال چاپ کارت پستال های تبلیغاتی یک کنسرت بودید. می‌توانید تاریخ و مکان بخشی از دسته را تغییر دهید تا دو مجموعه کارت برای دو نمایش ایجاد کنید.
معایب چاپ دیجیتال:
گزینه های کمتری در موادی که می توانید روی آنها چاپ کنید
وفاداری رنگ کمتر با چاپ دیجیتال امکان پذیر است زیرا در کارهای دیجیتال از جوهرهای استانداردی استفاده می شود که نمی توانند دقیقاً با همه رنگ ها مطابقت داشته باشند. کارهای آفست از جوهرهای ترکیبی مخصوص استفاده می کنند، که همیشه مطابقت نزدیک تری دارند. دیجیتال با جوهرهای ترکیبی در حال بهبود و نزدیک‌تر شدن است، اما این جوهرها هنوز به خوبی با ترکیب سفارشی مطابقت ندارند.
هزینه بالاتر برای مشاغل با حجم بالا
کیفیت، وضوح و تردی کمی پایین تر
نحوه تصمیم گیری بین چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست
اگر هنوز مطمئن نیستید که از چاپ دیجیتال در مقابل افست برای پروژه بعدی خود استفاده کنید، این لیست را پایین بیاورید تا روی انتخاب درست تمرکز کنید:
 
حجم: پروژه چقدر است؟
اگر پروژه شما به اندازه کافی بزرگ است که بتواند بر هزینه های اولیه غلبه کند - و به این ترتیب ما معمولاً بیش از 500 قطعه صحبت می کنیم - چاپ افست به شما مزیتی خواهد داد. شما یک چاپ عالی خواهید داشت که احتمالاً با حجم کافی بالا هزینه کمتری خواهد داشت.
زمان: عجله دارید؟
دیجیتال با جایزه فرار می کند. چاپ افست را نمی توان در آخرین لحظه انجام داد.
 
منبع: https://abcotogo.com/offset-vs-digital-printing-what-is-the-difference-and-why-you-should-care

آردینی اوخو
یکشنبه 26 دی 1400
بؤلوملر :

بهترین نوع صحافی سالنامه و سررسید کدام است؟

0 گؤروش
یازار:‌

چاپ سالنامه مدرسه به تصمیمات مهم زیادی نیاز دارد که بر ظاهر و احساس کتاب تأثیر می گذارد. آیا باید از کاغذ روکش دار یا بدون روکش استفاده کرد؟ ضخامت کاغذ چقدر باید باشد؟ آیا می خواهید روکش براق باشد یا مات؟
 
اینها تنها برخی از ملاحظات بسیاری است که در فرآیند چاپ سالنامه مدرسه وجود دارد. شاید مهم ترین نوع اتصالی باشد که استفاده می کنید. دلیل این امر این است: سالنامه های مدرسه برای تمام عمر باقی می مانند. آنها مانند یک عکس فوری در زمان هستند و خاطرات ارزشمندی را از یک سال زندگی هر دانش آموز در مدرسه ثبت می کنند. بیش از فهرستی از دانش‌آموزان، معلمان، و مدیران، یک سالنامه دریچه‌ای را ارائه می‌کند به اینکه زندگی در یک زمان خاص چگونه بوده است که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.
 
چهار نوع متداول صحافی سالنامه وجود دارد که سه مورد از آنها گزینه های جلد نرم هستند. اینها عبارتند از PUR باند کامل، مارپیچ و زین دوخت. نوع چهارم گالینگور است. هنگامی که یک سالنامه محکم و بادوام می خواهید که در آزمون زمان مقاومت کند، جلد گالینگور انتخاب واضحی است. با این حال، چاپ سالنامه مدرسه شامل عوامل دیگری نیز می شود، از تعداد صفحات سالنامه گرفته تا بودجه تولید و چاپ. بیایید نگاهی به چهار نوع مختلف صحافی بیندازیم و برای کدام سالنامه ها مناسب تر هستند.
برای آگاهی از قیمت سررسید و تقویم رومیزی 1401 اینجا کلیک کنید.
 
صحافی سالنامه جلد نرم
صحافی با جلد گالینگور بیش از 200 سال است که انتخاب سنتی بوده است. چیزی در مورد جلد سخت محکم وجود دارد که می گوید این یک سالنامه است! با این حال، دلایل زیادی برای استفاده از روش صحافی جلد نرم وجود دارد. پوشش نرم انتخاب خوبی است زمانی که:
 
سالنامه بین 60 تا 150 صفحه دارد
کار با بودجه محدود
زمان چرخش سریع مورد نیاز است
چاپ تعداد زیادی از سالنامه
چاپ سالنامه مدرسه یک سنت قدیمی است. با این حال، بسیاری از دانش‌آموزان نسل جوان امروزی خواهان سالنامه‌ای هستند که منعکس‌کننده دنیای مدرن باشد. صحافی‌های جلد نرم طیف گسترده‌ای از گزینه‌های طراحی و چاپ را ارائه می‌دهند که برای مدارس و سازمان‌هایی که به دنبال سالنامه‌ای هستند که با قالب سنتی مناسب نباشد ایده‌آل هستند.
 
صحافی زین دوخت
چاپ کتابچه زین دوخت یک روش صحافی اقتصادی است که عموماً برای سالنامه هایی با تعداد صفحات کم استفاده می شود. صفحات روی کاغذهای بزرگی چاپ می شوند که از وسط تا شده و داخل یکدیگر قرار گرفته اند. در طول فرآیند صحافی، صفحات از طریق خط چین سالنامه به هم متصل می شوند. هیچ گونه چسبی استفاده نمی شود. محدودیت صفحه برای Saddle-stitch 4-64 صفحه PDF است.
دوخت زین دوام جلد سخت را فراهم نمی کند، اما چندین مزیت دارد. می توان آن را با طیف گسترده ای از استوک ها و اندازه های کاغذ استفاده کرد و پوشش آن می تواند دارای پوشش UV (فرابنفش) باشد. این شامل اعمال یک پوشش مایع و پخت آن با اشعه ماوراء بنفش برای ارائه یک پوشش براق و براق است. پوشش UV در برابر سایش مقاوم است و عکس ها و سایر تصاویر گرافیکی را از صفحه برجسته می کند.
 
سالنامه هایی که با دوخت زین بسته شده اند را می توان صاف گذاشت و بدون نیاز به نگه داشتن صفحات باز ماند، اگرچه سالنامه هایی با تعداد صفحات بالاتر کاملاً صاف نیستند.
 
گزینه صحافی با دوخت زین بسیار مقرون به صرفه است، اما علیرغم هزینه های پایین صحافی، ظاهر و ظاهر صیقلی و باکلاسی را ارائه می دهد.
 
EVA Perfect Binding
اگر سالنامه ای با بیش از 50 یا 60 صفحه دارید اما همچنان می خواهید جلد نرم داشته باشید، چاپ کتاب با جلد کامل EVA انتخاب ایده آلی است.
 
در این روش صحافی به جای سیم پیچ یا منگنه از چسب بسیار قوی برای نگه داشتن صفحات در کنار هم استفاده می شود. "عالی" به این واقعیت اشاره دارد که صفحات و جلد همه به یک اندازه بریده شده اند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در طول فرآیند صحافی بدون نیاز به تنظیم برای خزش، کاملاً در یک ردیف قرار گیرند، شرایطی که در آن حاشیه‌های صفحه به دلیل فرآیند تودرتو کردن، کاهش می‌یابد.
صحافی کامل EVA با کاغذهای باکیفیت به خوبی کار می کند و ستون مربعی آن امکان چاپ نام مدرسه و سال بر روی ستون فقرات را فراهم می کند. صحافی کامل EVA ظاهری حرفه ای ایجاد می کند و در عین حال استحکام و دوام را به سالنامه می افزاید. سالنامه را می توان بدون آسیب رساندن به صفحات صاف قرار داد.
 
جلد گالینگور صحافی
جلد گالینگور بهترین گزینه صحافی برای چاپ کتاب سال مدرسه است. وقتی می خواهید سالنامه ای داشته باشید که شبیه سالنامه سنتی باشد. وقتی سالنامه ای می خواهید که ماندگاری داشته باشد، جلد گالینگور صحافی می خواهید. این روش برای سالنامه های کم و زیاد قابل استفاده است. با این حال، سفتی آن را برای سالنامه هایی با بیش از 50 تا 60 صفحه مناسب تر می کند.
 
دریافت قیمت فوری - چاپ سالنامه سفارشی
در عین حال، صحافی با جلد گالینگور گزینه های زیادی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سالنامه خود را سفارشی کنید تا سنتی و در عین حال منحصر به فرد برای مدرسه یا سازمان شما به نظر برسد.
 
جلد گالینگور معمولاً با تخته کلاسور ساخته می شود که یک تخته تک لایه و جامد است که از پایه های مختلف ساخته شده است و معمولاً ضخامت آن از 0.03 تا 0.3 اینچ است. همچنین دارای وزن های متفاوتی است که وزن تخته استاندارد آن 90 pt است. و تا 160 pt. برای صحافی سالنامه، صفحات بریده شده، تا می شوند و به یک "بلوک کتاب" چسبانده می شوند، که سپس با استفاده از چسب قوی روی جلد چسبانده می شود. در Printivity، روکش ها را قبل از چسباندن به تخته کلاسور لمینیت می کنیم. ما همچنین صفحات داخلی را با چسب PUR، قوی ترین چسب موجود، می بندیم. نتیجه یک محصول سالنامه پیچیده است که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.
سالنامه های گالینگور قیمت و وزن بیشتری دارند. با این حال، بسیاری از مردم احساس سنگین بودن را یکی از ویژگی های اساسی سالنامه می دانند. وقتی می‌خواهید ارائه‌ای چشمگیر داشته باشید که فضایی با کیفیت را القا کند، صحافی با جلد گالینگور بهترین انتخاب است.
 
آماده برای سفارش؟
چه جلد نرم و چه صحافی با جلد گالینگور سنتی را انتخاب کنید، واحد سالنامه برگ چاپ سالنامه مدرسه را با کمترین قیمت و با زمان‌بندی سریع ارائه می‌کند. ما می توانیم برخی از سالنامه ها را در 24 ساعت چاپ کنیم! برای کمک بیشتر، لطفاً با نمایندگان خدمات مشتری ما با شماره 1-877-649-5463 تماس بگیرید!
 
منبع: https://www.printivity.com/insights/2019/05/18/whats-the-best-binding-for-yearbook-printing/

 

آردینی اوخو
شنبه 18 دی 1400
بؤلوملر :

نکاتی برای طراحی تقویم (قسمت دوم)

0 گؤروش
یازار:‌

در قسمت قبل درباره نکاتی که بایست در طراحی تقویم رومیزی بکار برد صحبت کردیم. امروز نیز قصد داریم به بقیه نکته ها اشاره کنیم.
 
علاقه را اضافه کنید
تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و شاید حتی چیزی را به تخیل مخاطب بسپارند. این امر مستلزم درک خوبی از چیزهایی است که آن مخاطب دوست دارد و از آن لذت می برد، به طوری که هر یک از آنها مکان مناسبی برای آویزان کردن آن تقویم پیدا کنند.
برای خرید تقویم رومیزی 1401 و سررسید 1401 از سایت سالنامه برگ اقدام کنید.
مرتبط بودن به شما کمک می‌کند تقویمتان را جذاب‌تر کنید - اگر ماشین‌های مجلل را به طرفداران پرشور مراقبت می‌فروشید، لحظات جالبی را به تصویر بکشید و بهترین قطعات خود را به نمایش بگذارید.
 
در طراحی تقویم خود جاهای خالی بگذارید
الهام بخش طراحی تقویم تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
برای دیدن قیمت سررسید کلیک کنید.
منظور ما از مفید بودن فقط تقویم‌های قابل خواندن نیست، بلکه تقویم‌های قابل نوشتن نیز هستند. یک کاربر تجاری معمولی احتمالاً یادداشت هایی در تقویم برای یادآوری یک قرار می گذارد (همه ما این کار را برای تولدها و رویدادهای مهم انجام می دهیم!) بنابراین مطمئن شوید که فضای خالی کافی برای انجام این کار دارد.
 
بهتر از این، اگر یک کسب و کار سازماندهی شده را اداره می کنید، به روش های جالبی فکر کنید تا افراد را تشویق کنید تا با شما قرار ملاقات بگذارند و اضافه کنند.
 
به پایداری فکر کنید
2011-طراحی تقویم تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
در تعداد کل صفحات، جلد جلو و پشت تقویم را نیز در نظر بگیرید. برای ارزان‌تر کردن آن، همیشه می‌توانید یک تقویم دو طرفه را انتخاب کنید و آن را روی کاغذ پایدار چاپ کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر به محیط زیست اهمیت می‌دهید.
 
تقویم های طولانی و چرا ایده خوبی هستند
2011-تقویم TYPO-CALENDAR الهام‌بخش طراحی تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
برای شروع، یک تقویم طولانی مانند تاریخ ها و تصاویر از وسط تا می شود، زیرا یک سیم پیچ پلاستیکی در بالای آن قرار دارد تا محکم شود و می توانید ماه به ماه آن را ورق بزنید. از دیدگاه کاربر، این به معنای فضای زیاد و زیادی برای قرار دادن یادداشت هاست.
 
چنین تقویم‌هایی اغلب با یک بنر در بالا، سپس تاریخ‌ها، و علامت پایانی در قسمت پایین ارائه می‌شوند. بنرهای بالایی می توانند تقویم و عکس های تاریخ نیز باشند، به شرطی که اندازه آنها را مناسب کنید. بسته به اینکه چگونه تقویمی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سبک‌ها و ایده‌های متفاوتی داشته باشید و مطمئن شوید که تقویم در هر ماه متفاوت است.
 
تقویم های کوچک رومیزی و چرا آنها ایده خوبی هستند
چه کسی گفته است که تقویم های خوب باید به دیوار آویزان شوند؟ رومیزی‌های کوچک‌تر آشکارا کاربردی‌تر هستند، معمولاً به شکل مثلث تولید می‌شوند و به‌منظور وجود سیم‌پیچ در بالا، به کاربر این امکان را می‌دهند که ماه به ماه صفحات را ورق بزند. این تقویم‌ها فضای زیادی را در دفاتر کوچک و شلوغ صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا تنها چند اینچ طول دارند و همچنان تمام اطلاعات مهم را در خود جای می‌دهند.
 
به‌علاوه، دسترسی به آن‌ها برای افرادی که زمان حرکت در دفتر و بررسی آن‌ها را ندارند، آسان‌تر و خواناتر هستند.
 
در یک تقویم رومیزی، می‌توانید لوگوی برند و اطلاعات تماس را نیز در قسمت پایین قرار دهید تا هر بار که کاربر صفحه‌ای را ورق می‌زند، داده‌ها به وضوح قابل مشاهده باشند. به این ترتیب، آنها شما را به یاد خواهند آورد و به احتمال زیاد در آینده با شما تماس خواهند گرفت.
 
تقویم های آهنربایی که می توانید روی یخچال (یا هر سطح فلزی) قرار دهید
A-calendar طراحی تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
هنگامی که تمام فرم های تقویم استاندارد را تکمیل کردید، یک مغناطیسی تهیه کنید که افراد بتوانند روی یخچال و سایر سطوح فلزی خود بچسبانند. این تقویم‌ها فقط برای محیط‌های اداری، رستوران، تحویل‌دهنده غذا، بارها و مکان‌های مشابه مناسب هستند.
 
همچنین می‌توانید نام و اطلاعات تماس برند را روی آن‌ها حک کنید و کاربران راحت‌تر از همیشه با شما برای خدمات شما تماس بگیرند.
 
نوشتن داستان خودت
2011-NY-Pocket-Calendar طراحی تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
ابتدا محتوا را برنامه ریزی کنید. برای انجام موفقیت آمیز آن، به سوالات زیر پاسخ دهید:
 
امسال در مورد شرکت شما چه خبر است؟
چگونه تقویم می تواند به آن رویداد کمک کند؟
چه چیزی در سال گذشته در شرکت شما تغییر کرد و شایسته است که در تقویم قابل مشاهده باشد؟
چگونه می توانید هر ماه را متمایز کنید؟
تقویم برای چه کسانی طراحی شده است؟
آیا کاربران به راحتی با داستان شما ارتباط برقرار می کنند؟
کار با رنگ های شرکت شما
رنگ ها برای برند شما اهمیت زیادی دارند، بنابراین ضروری است که در تقویم به خوبی ظاهر شوند. برخی از برندها در انتخاب پالت آنقدر خوب کار کرده اند که چیزی جز خود رنگ لازم نیست تا نشان دهد این آنها هستند که آن تقویم ها را توزیع می کنند.
 
در موارد دیگر، رنگ برند، رنگی است که با لوگو یا شعار مورد استفاده در سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.
 
از آثار هنری اصلی خود استفاده کنید
الهامات و نکاتی برای طراحی خود در تقویم Saurians-Renaissance
 
حتی اگر بخواهیم، ​​نمی‌توانیمیکطراحراازحفاریدرهزارانتصویررایگانوحقامتیازموجوددرشبکهمنصرفکنیم، زیرا همه می‌دانیم که این باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. با این حال، یک تقویم امکانی یکباره برای انجام کاری عظیم برای برند شماست، و امروزه گزینه های زیادی وجود دارد که شرکت ها با آن کار می کنند که یک تقویم کلاسیک و متوسط ​​ممکناستشماراازصحنه خارج کند.
 
به‌علاوه، یافتن تصاویری که واقعاً نشان‌دهنده شخصیت شما و کارهایی هستند که انجام می‌دهید، همیشه چالش‌برانگیز خواهد بود، و همیشه بهتر است به سراغ تصاویر جدیدی بروید که قبلاً کسی ندیده است.
 
کاری کنید که نمادگرایی برای شما کار کند
Calendar-2012 Calendar Design الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
تصاویر توصیفی و باکیفیت بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنچه ارائه می‌دهید بدون توضیحات درهم‌تنیده هستند. با این حال، تکرار همان تمرین نمایشگر سال به سال کمکی نخواهد کرد. درعوض، می‌توانید برای آوردن چیزهای جالب و غیرمنتظره به طراحی خود و افزایش کیفیت محتوای خود، بر نمادگرایی تکیه کنید.
 
هنگام طراحی تقویم، توانایی های خود را نشان دهید
با تقویم، هیچ تصمیم درست و غلطی وجود ندارد. هنگامی که تصاویر جذاب را مشاهده کردید، تمرکز شما باید روی نام تجاری تغییر کند - آیا تقویم شما واقعاً به فروش بیشتر شما کمک می کند؟ اگر این کار را کرد، شما کار درست را انجام داده اید.
 
به دنبال ایده باشید
Calendar-2 Calendar Design الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
عملکرد تقویم شما نیز اولویت اصلی شماست.
 
به همین دلیل است که هرگز نباید از جمع آوری اطلاعات در مورد آنچه که کاربران از طراحی تقویم می پسندند یا از آن انتظار دارند، به عنوان مثال فضای اضافی برای نوشتن یادداشت دست بردارید. ایده های قبلی خود را در جریان نگه دارید تا ببینید چه مشکلی برای آنها پیش آمده است و قبل از تصمیم گیری نهایی با کارشناسان و همکاران مشورت کنید.
 
پایان دادن به افکار در مورد طراحی تقویم
کسانی که از این نکات پیروی می کنند، به احتمال زیاد نتایج شگفت انگیزی به دست خواهند آورد - یک ابزار بازاریابی الهام بخش، به یاد ماندنی و موثر، به جای هدیه بی فایده مشتری که در نهایت در یک جعبه انداخته می شود.
 
این تقویم جذاب و کاربردی خواهد بود و فضای کافی برای یادداشت برداری و کنترل برنامه خود در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر دقیقاً در خلاق ترین مرحله خود نیستید، نگران نباشید – یک عکاس یا یک تصویرگر با تجربه می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
 
چگونه برای اولین بار یک تقویم بسازیم؟ برای موفقیت، تقویم شما باید دو معیار اساسی را رعایت کند - زیبایی شناسی و ارتباط.
 
اگر بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید و راه حلی منحصربفرد پیدا کنید، مخاطب به سادگی از کاری که شما انجام داده اید استقبال خواهد کرد. بهتر از این، زمان زیادی طول نمی کشد تا سرمایه گذاری را برگردانید!
 
منبع: https://www.designyourway.net/blog/design/calendar-design/

 

آردینی اوخو
شنبه 11 دی 1400
بؤلوملر :

چگونه تقویم های زیبا و خاص طراحی کنیم؟ (قسمت دوم)

0 گؤروش
یازار:‌

در مقاله قبل به 6 روش برای طراحی تقویم های زیبا و خاص اشاره کردیم. امروز نیز قصد داریم سایر موارد مهم و تاثیرگذار در طراحی انواع تقویم رومیزی و جیبی را با هم مرور کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
 
7) ترویج تقویم شما
همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از افراد برای سرگرمی تقویم می سازند، در حالی که برخی دیگر از آنها برای فروش یا تبلیغ بیشتر شرکت خود استفاده می کنند. آنها می توانند به عنوان هدایایی واقعاً کاربردی برای دادن به مشتریان و سایر ذینفعان خدمت کنند. هنگامی که یک تقویم رومیزی 1401 با طراحی درخشان از یک شرکت دریافت می کنید، احتمالاً نام آن برای روزها، ماه ها یا حتی یک سال در خاطر می ماند زیرا ممکن است چندین بار به آن مراجعه کنید. تقویم ها یک ابزار تبلیغاتی کم ارزش و در عین حال تأثیرگذار هستند. از این رو، اگر شما یک ایده عالی ایجاد کنید، این شانس وجود دارد که بتوانید تصور بسیار خوبی از برند خود به مشتریان خود بدهید.
چنانچه قصد سفارش سررسید دارید و یا می خواهید با خرید سررسید هدیه ای زیبا به دوستان خود بدهید، پیشنهاد می کنیم حتما سررسیدهای واحد سالنامه برگ را انتخاب کنید.
علاوه بر این، باید به یاد داشته باشیم که کسانی هستند که از تقویم برای حفظ کردن تاریخ های مهم استفاده می کنند. تقویم ها می توانند به عنوان یک فرصت بازاریابی اضافی و پنهان عمل کنند زیرا می توانند به تبلیغ رویدادهای آینده شرکت شما کمک کنند. بنابراین، اضافه کردن یادداشت ها در مورد رویدادهای برنامه ریزی شده، فروش و پیشنهادات انحصاری شرکت شما در تقویم می تواند یک حرکت بسیار هوشمندانه باشد. این باعث می شود گیرندگان شما از شرکت و رویدادهای آن در طول سال آگاه و یادآوری شوند.
 
نکات طراحی تقویم
وقتی در مورد اینکه دقیقاً چه کاری باید انجام دهید و چگونه می توانید هنگام طراحی یک تقویم گیج شوید، هرگز از پرسیدن نترسید! با این حال، ما قبلاً لیستی از بهترین نکات طراحی تقویم را برای شما جمع آوری کرده ایم. با نکاتی که در زیر توصیه می‌کنیم، می‌توانید از آنها برای زیباتر کردن طراحی خود استفاده کنید و تقویم خود را به سطح بالاتری ببرید.
فضای خود را به درستی مدیریت کنید
اگرچه این نکته ممکن است بی ربط به نظر برسد، اما در واقع کاملاً برعکس است. برای ایجاد یک تقویم به یاد ماندنی و موثر، باید یاد بگیرید که چگونه فضای مورد استفاده برای طراحی خود را کنترل کنید. اما در واقع مدیریت صحیح فضای خود به چه معناست؟
 
برای شروع، با تعیین اندازه و عملکرد تقویم خود (به عنوان مثال تقویم دیواری، میز یا تقویم جیبی) شروع کنید. در توزیع محتوا و تصاویر متناسب با فضایی که در اختیار دارید تلاش کنید. برای یک تقویم بزرگتر، فضای زیادی را خالی نگذارید. برای تقویم جیبی، آن را بیش از حد شلوغ نکنید. مهمتر از همه، همیشه خوانایی فونت خود را در ذهن داشته باشید!
 
به عبارت دیگر، روی تعادل بین صفحاتی که بیش از حد ساده و بیش از حد طاقت فرسا به نظر می رسند تمرکز کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود یک تقویم چشم نواز ایجاد کنید. علاوه بر این، فضای کافی برای تبلیغ دستاوردها و خدمات شرکت خود را بدون نیاز به قربانی کردن عناصر واقعی تقویم خواهید داشت.
 
تصاویر خود را با دقت انتخاب کنید
این موضوع قبلاً به اختصار توضیح داده شد، با این حال، همیشه مفید است که یک بار دیگر بر آن تأکید کنیم. تصاویر مهم هستند، و در حالی که هیچ تصمیم درست یا اشتباهی در مورد ایده وجود ندارد، وضوح بالا و انتخاب خلاقانه تصاویر همیشه باید در اولویت باشد. هم تصاویر و هم سبک، در نهایت باید تمرکز گیرنده را به سمت برند هدایت کنند.
 
تقویم را به یک نمونه کار تبدیل کنید
منظور ما از این این است که شما همیشه باید با طراحی تقویم خود با عشق رفتار کنید و پروژه خود را به یک نمونه کار تبدیل کنید! مجموعه کار طراحی شخصی شما باید در 1-12 صفحه ارائه شود. شما در حال حاضر از تقویم خود برای تبلیغ برند و کارهای تجاری خود استفاده می کنید، بنابراین چه تفاوتی دارد که واقعاً 100 درصد از قلب و الهام خود را در آن قرار دهید؟
 
تصور کنید که هر ماه شاهکار متفاوتی از خلقت شما را به نمایش می گذارد. اگر شما یک طراحی گرافیکی نیستید لازم نیست. پروژه های مد و زیبایی (لباس، مدل مو، ناخن)، دکوراسیون داخلی و هر پروژه یا خلاقیت دیگری نیز کارساز خواهد بود! این باعث می‌شود تقویم شما برای شرکت شما خاص‌تر و شخصی‌تر شود، و این یک راه عالی برای مشتریان است که واقعاً همه دستاوردهای شما را در یک مکان واحد ببینند.
اهداف خود را واضح و قابل دستیابی نگه دارید
طرح های تقویم باید به همان اندازه جذاب و کاربردی باشند. در غیر این صورت، اگر همه چیز به جلوه های بصری خلاصه شود، حتی زیباترین تقویم نیز تبدیل به یک هدیه بی مصرف مشتری می شود که در نهایت در جعبه انداخته می شود. از سوی دیگر، اگر ساختار و عملکرد آن در بالاترین حد خود باشد، اما طراحی آن خیلی ساده یا زشت باشد، هیچ کس نمی خواهد تقویم را روی میز خود بگذارد یا آن را روی دیوار آویزان کند. از این گذشته، تقویم های بصری جذاب می توانند به عنوان وسایل تزئینی یا کلکسیونی عمل کنند.
 
بنابراین طراحی خود را برای بیننده مفید قرار دهید و راهی دلپذیر برای تبلیغ کسب و کار خود بیابید. با این گفته، شما اساساً به یک تقویم قدرتمند و فریبنده نیاز دارید که مردم را تشویق کند که به آن نگاه کنند. باید احساسات خاصی را نسبت به برند و محصولات شما القا کند. شما نمی توانید حدس بزنید که شرکت ها چقدر برای طراحی تقویم مارک خود هزینه می کنند.
 
در طراحی تقویم خود جاهای خالی بگذارید
اولین وظیفه شما هنگام یادگیری نحوه طراحی یک تقویم، انتخاب یک الگو و مفهوم طراحی جذاب بود. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به آرامی و عمدی این ایده را روی کاغذ بیاوریم و کل پروژه را به کار ببندیم!
 
با گفتن اینکه تقویم باید مفید باشد، منظور ما فقط خوانایی آن نیست. یک ایده خوب این است که طرحی را طراحی کنید که الهام بخش باشد و در عین حال به مخاطبان اجازه دهد تا روی آن بنویسند تا تاریخ ها و قرارهای مهم را پیگیری کنند. اغلب اوقات، مردم دوست دارند یادداشت ها و یادآوری ها را در تقویم خود بگذارند و آن را برای زندگی روزمره خود شخصی تر کنند. بنابراین توصیه می شود فضای کافی برای نوشتن یا کشیدن آزادانه روی آن برای آنها بگذارید.
 
از آثار هنری اصلی استفاده کنید
آخرین اما نه کم اهمیت، مطمئن شوید که از آثار هنری اصلی خود استفاده می کنید. می‌توانید از تصاویر، رنگ‌ها، گرافیک‌ها و فونت‌های موجود آنلاین استفاده کنید که شرکت شما را به مخاطبان یادآوری می‌کند. با این حال، با انجام این کار، می توانید این خطر را داشته باشید که تقویم خود آنطور که باید برای مردم خاص و جلب توجه نباشد.
 
مردم عاشق دریافت تقویم های شخصی و منحصر به فرد هستند! برای آنها مانند یک اثر هنری رایگان یا یک شی تزئینی است. البته، میلیون‌ها تصویر سهام رایگان و حق امتیاز در اینترنت موجود است. استفاده از این تصاویر در دسترس باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و تلاش شما می شود. اما میدونی چیه؟ یک تقویم فرصتی است که یکبار برای شما ایجاد می کند تا چیزی واقعاً اصلی برای برند خود ایجاد کنید، و این چالشی است که قطعاً باید بدون فکر کردن بیش از حد به آن پی ببرید.
 
توجه داشته باشید که یک تقویم کلاسیک و متوسط ​​میتواندشماراازصحنهخارجکند. تصاویریهستندکههمهمابیشازصدباردیدهایم! آنهاشماراباسایرتقویمهایموجوددربازارمتفاوتنمیکنند. اگرچهایجادیکاثرهنریمنحصربهفردوبدیعمیتواندچالشبرانگیزباشدزیرا باید از خلاقیت و مهارت های طراحی گرافیک استفاده شود، اما این می تواند تضمین کند که شما به عنوان یک برند توسط کسانی که تقویم های شما را ارائه می دهند قابل شناسایی و احترام خواهید بود.
 
پس برای چی منتظری؟ ادامه دهید و ایده های هنری عالی را که نمایانگر هویت برند شما هستند شروع کنید. این نکته ای است که واقعاً به شما کمک می کند تا طراحی تقویم خود را ثابت کنید.
 
منبع: https://designbro.com/blog/design-guides/how-to-make-awesome-and-unique-calendar-designs/

آردینی اوخو
چهارشنبه 1 دی 1400
بؤلوملر :