در قسمت قبل درباره نکاتی که بایست در طراحی تقویم رومیزی بکار برد صحبت کردیم. امروز نیز قصد داریم به بقیه نکته ها اشاره کنیم.
 
علاقه را اضافه کنید
تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و شاید حتی چیزی را به تخیل مخاطب بسپارند. این امر مستلزم درک خوبی از چیزهایی است که آن مخاطب دوست دارد و از آن لذت می برد، به طوری که هر یک از آنها مکان مناسبی برای آویزان کردن آن تقویم پیدا کنند.
برای خرید تقویم رومیزی 1401 و سررسید 1401 از سایت سالنامه برگ اقدام کنید.
مرتبط بودن به شما کمک می‌کند تقویمتان را جذاب‌تر کنید - اگر ماشین‌های مجلل را به طرفداران پرشور مراقبت می‌فروشید، لحظات جالبی را به تصویر بکشید و بهترین قطعات خود را به نمایش بگذارید.
 
در طراحی تقویم خود جاهای خالی بگذارید
الهام بخش طراحی تقویم تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
برای دیدن قیمت سررسید کلیک کنید.
منظور ما از مفید بودن فقط تقویم‌های قابل خواندن نیست، بلکه تقویم‌های قابل نوشتن نیز هستند. یک کاربر تجاری معمولی احتمالاً یادداشت هایی در تقویم برای یادآوری یک قرار می گذارد (همه ما این کار را برای تولدها و رویدادهای مهم انجام می دهیم!) بنابراین مطمئن شوید که فضای خالی کافی برای انجام این کار دارد.
 
بهتر از این، اگر یک کسب و کار سازماندهی شده را اداره می کنید، به روش های جالبی فکر کنید تا افراد را تشویق کنید تا با شما قرار ملاقات بگذارند و اضافه کنند.
 
به پایداری فکر کنید
2011-طراحی تقویم تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
در تعداد کل صفحات، جلد جلو و پشت تقویم را نیز در نظر بگیرید. برای ارزان‌تر کردن آن، همیشه می‌توانید یک تقویم دو طرفه را انتخاب کنید و آن را روی کاغذ پایدار چاپ کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر به محیط زیست اهمیت می‌دهید.
 
تقویم های طولانی و چرا ایده خوبی هستند
2011-تقویم TYPO-CALENDAR الهام‌بخش طراحی تقویم و نکاتی برای طراحی خودتان
برای شروع، یک تقویم طولانی مانند تاریخ ها و تصاویر از وسط تا می شود، زیرا یک سیم پیچ پلاستیکی در بالای آن قرار دارد تا محکم شود و می توانید ماه به ماه آن را ورق بزنید. از دیدگاه کاربر، این به معنای فضای زیاد و زیادی برای قرار دادن یادداشت هاست.
 
چنین تقویم‌هایی اغلب با یک بنر در بالا، سپس تاریخ‌ها، و علامت پایانی در قسمت پایین ارائه می‌شوند. بنرهای بالایی می توانند تقویم و عکس های تاریخ نیز باشند، به شرطی که اندازه آنها را مناسب کنید. بسته به اینکه چگونه تقویمی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سبک‌ها و ایده‌های متفاوتی داشته باشید و مطمئن شوید که تقویم در هر ماه متفاوت است.
 
تقویم های کوچک رومیزی و چرا آنها ایده خوبی هستند
چه کسی گفته است که تقویم های خوب باید به دیوار آویزان شوند؟ رومیزی‌های کوچک‌تر آشکارا کاربردی‌تر هستند، معمولاً به شکل مثلث تولید می‌شوند و به‌منظور وجود سیم‌پیچ در بالا، به کاربر این امکان را می‌دهند که ماه به ماه صفحات را ورق بزند. این تقویم‌ها فضای زیادی را در دفاتر کوچک و شلوغ صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا تنها چند اینچ طول دارند و همچنان تمام اطلاعات مهم را در خود جای می‌دهند.
 
به‌علاوه، دسترسی به آن‌ها برای افرادی که زمان حرکت در دفتر و بررسی آن‌ها را ندارند، آسان‌تر و خواناتر هستند.
 
در یک تقویم رومیزی، می‌توانید لوگوی برند و اطلاعات تماس را نیز در قسمت پایین قرار دهید تا هر بار که کاربر صفحه‌ای را ورق می‌زند، داده‌ها به وضوح قابل مشاهده باشند. به این ترتیب، آنها شما را به یاد خواهند آورد و به احتمال زیاد در آینده با شما تماس خواهند گرفت.
 
تقویم های آهنربایی که می توانید روی یخچال (یا هر سطح فلزی) قرار دهید
A-calendar طراحی تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
هنگامی که تمام فرم های تقویم استاندارد را تکمیل کردید، یک مغناطیسی تهیه کنید که افراد بتوانند روی یخچال و سایر سطوح فلزی خود بچسبانند. این تقویم‌ها فقط برای محیط‌های اداری، رستوران، تحویل‌دهنده غذا، بارها و مکان‌های مشابه مناسب هستند.
 
همچنین می‌توانید نام و اطلاعات تماس برند را روی آن‌ها حک کنید و کاربران راحت‌تر از همیشه با شما برای خدمات شما تماس بگیرند.
 
نوشتن داستان خودت
2011-NY-Pocket-Calendar طراحی تقویم الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
ابتدا محتوا را برنامه ریزی کنید. برای انجام موفقیت آمیز آن، به سوالات زیر پاسخ دهید:
 
امسال در مورد شرکت شما چه خبر است؟
چگونه تقویم می تواند به آن رویداد کمک کند؟
چه چیزی در سال گذشته در شرکت شما تغییر کرد و شایسته است که در تقویم قابل مشاهده باشد؟
چگونه می توانید هر ماه را متمایز کنید؟
تقویم برای چه کسانی طراحی شده است؟
آیا کاربران به راحتی با داستان شما ارتباط برقرار می کنند؟
کار با رنگ های شرکت شما
رنگ ها برای برند شما اهمیت زیادی دارند، بنابراین ضروری است که در تقویم به خوبی ظاهر شوند. برخی از برندها در انتخاب پالت آنقدر خوب کار کرده اند که چیزی جز خود رنگ لازم نیست تا نشان دهد این آنها هستند که آن تقویم ها را توزیع می کنند.
 
در موارد دیگر، رنگ برند، رنگی است که با لوگو یا شعار مورد استفاده در سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.
 
از آثار هنری اصلی خود استفاده کنید
الهامات و نکاتی برای طراحی خود در تقویم Saurians-Renaissance
 
حتی اگر بخواهیم، ​​نمی‌توانیمیکطراحراازحفاریدرهزارانتصویررایگانوحقامتیازموجوددرشبکهمنصرفکنیم، زیرا همه می‌دانیم که این باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. با این حال، یک تقویم امکانی یکباره برای انجام کاری عظیم برای برند شماست، و امروزه گزینه های زیادی وجود دارد که شرکت ها با آن کار می کنند که یک تقویم کلاسیک و متوسط ​​ممکناستشماراازصحنه خارج کند.
 
به‌علاوه، یافتن تصاویری که واقعاً نشان‌دهنده شخصیت شما و کارهایی هستند که انجام می‌دهید، همیشه چالش‌برانگیز خواهد بود، و همیشه بهتر است به سراغ تصاویر جدیدی بروید که قبلاً کسی ندیده است.
 
کاری کنید که نمادگرایی برای شما کار کند
Calendar-2012 Calendar Design الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
تصاویر توصیفی و باکیفیت بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنچه ارائه می‌دهید بدون توضیحات درهم‌تنیده هستند. با این حال، تکرار همان تمرین نمایشگر سال به سال کمکی نخواهد کرد. درعوض، می‌توانید برای آوردن چیزهای جالب و غیرمنتظره به طراحی خود و افزایش کیفیت محتوای خود، بر نمادگرایی تکیه کنید.
 
هنگام طراحی تقویم، توانایی های خود را نشان دهید
با تقویم، هیچ تصمیم درست و غلطی وجود ندارد. هنگامی که تصاویر جذاب را مشاهده کردید، تمرکز شما باید روی نام تجاری تغییر کند - آیا تقویم شما واقعاً به فروش بیشتر شما کمک می کند؟ اگر این کار را کرد، شما کار درست را انجام داده اید.
 
به دنبال ایده باشید
Calendar-2 Calendar Design الهام بخش و نکاتی برای طراحی خودتان
 
عملکرد تقویم شما نیز اولویت اصلی شماست.
 
به همین دلیل است که هرگز نباید از جمع آوری اطلاعات در مورد آنچه که کاربران از طراحی تقویم می پسندند یا از آن انتظار دارند، به عنوان مثال فضای اضافی برای نوشتن یادداشت دست بردارید. ایده های قبلی خود را در جریان نگه دارید تا ببینید چه مشکلی برای آنها پیش آمده است و قبل از تصمیم گیری نهایی با کارشناسان و همکاران مشورت کنید.
 
پایان دادن به افکار در مورد طراحی تقویم
کسانی که از این نکات پیروی می کنند، به احتمال زیاد نتایج شگفت انگیزی به دست خواهند آورد - یک ابزار بازاریابی الهام بخش، به یاد ماندنی و موثر، به جای هدیه بی فایده مشتری که در نهایت در یک جعبه انداخته می شود.
 
این تقویم جذاب و کاربردی خواهد بود و فضای کافی برای یادداشت برداری و کنترل برنامه خود در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر دقیقاً در خلاق ترین مرحله خود نیستید، نگران نباشید – یک عکاس یا یک تصویرگر با تجربه می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
 
چگونه برای اولین بار یک تقویم بسازیم؟ برای موفقیت، تقویم شما باید دو معیار اساسی را رعایت کند - زیبایی شناسی و ارتباط.
 
اگر بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید و راه حلی منحصربفرد پیدا کنید، مخاطب به سادگی از کاری که شما انجام داده اید استقبال خواهد کرد. بهتر از این، زمان زیادی طول نمی کشد تا سرمایه گذاری را برگردانید!
 
منبع: https://www.designyourway.net/blog/design/calendar-design/

 

شنبه 11 دی 1400
بؤلوملر :