sarbarg

10 روش برای افزایش نرخ فروش سالنامه

0 گؤروش
یازار:‌

مشاوران و کارکنان اختصاصی آنها فکر می کنند که همه باید سالنامه داشته باشند. شما می خواهید عکس های ستاره ای، کلمات متبلور و طرح های جذاب خود را با جهان به اشتراک بگذارید. هر پاییز، پوسترها را در راهروها آویزان می‌کنید، فرم‌های سفارش را روی میز پذیرش می‌چسبانید، سپس می‌نشینید و منتظر می‌شوید تا سفارش‌ها سرازیر شوند. اغلب اوقات، پاسخ بیشتر یک قطره است تا سیل.
 
پس چگونه فروش را افزایش می دهید؟ کارکنان موفق تمام راه‌های رسیدن به خریداران بالقوه را در طول سال انجام می‌دهند. در اینجا نمونه ای از توصیه هایی است که در شماره پاییز مجله Elements در ماه نوامبر به اشتراک خواهیم گذاشت.
انواع سررسید برگ کلندر را در این لینک مشاهده کنید. همچنین جهت خرید سررسید به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.
نکته 1: ما سعی می کنیم تا حد امکان اطلاعات را به دست آوریم:
 
ما یک بروشور با پستی بازگشت به مدرسه به خانه می فرستیم.
ما اطلاعات فروش خود را در وب سایت مدرسه قرار می دهیم.
ما بروشورهایی در دفتر جلو و دفتر مشاوره داریم تا والدینی که برای کسب و کار دیگر توقف می کنند، یکی را انتخاب کنند.
ما از مدیر مدرسه خود می خواهیم که اطلاعات ما را در ایمیل های هفتگی خود به والدین درج کند.
ما ایمیل هایی را با اطلاعات فروش برای دانش آموزان ارسال می کنیم.
ما اطلاعات فروش را در خبرنامه های PTSA و در صفحه گروه فیس بوک آنها قرار می دهیم.
نکته 2: ما همچنین سعی می کنیم تا جایی که می توانیم افراد و فعالیت ها را در کتاب معرفی کنیم.
 
ما در ورزش‌هایی که دانش‌آموزان در آن‌ها رقابت می‌کنند و ورزش‌های مدرسه ما نیستند، مانند خدمه، راگبی، اسکی و غیره پخش می‌کنیم.
ما سعی می‌کنیم به صحبت‌های دانش‌آموزانمان گوش دهیم و ویژگی‌هایی را که می‌خواهند و از آن لذت می‌برند درج کنیم.
نکته 3: کاری که ما انجام می‌دهیم زمین را از بین نمی‌برد، اما سعی می‌کنیم فروش سالنامه را در تمام طول سال در ذهن مردم نگه داریم تا دائماً به آنها یادآوری شود که این کار را انجام دهند.
 
دبیرستان اینترلیک، واقع در بلوو واشنگتن، 1500 دانش آموز دارد و کارکنان آن 1000 کتاب می فروشند. مگان بنت مشاور کتاب است.
 
دبیرستان قله یخچال
نکته 4: ما یک بسته ترکیبی با کارت های بدن دانش آموز / سالنامه / کارت پارکینگ به قیمت 110 دلار ارائه می دهیم. قیمت این سه چیز جداگانه 160 دلار است. این بسته به دانش آموزان 50 دلار تخفیف ارائه می دهد.
 
نکته 5: چندین بار در سال به عنوان تبلیغات، عکس های 11*14 اینچی را در راهرو قرار می دهیم و سپس به دانش آموزانی که در تصویر هستند می دهیم.
 
نکته 6: مورد علاقه من – یک هفته قبل از رسیدن کتاب، باشگاه FCCLA (باشگاه آشپزی ما) را برای تهیه 1500 کوکی استخدام می کنیم. ما آنها را در یک کیف شفاف با یک روبان/برچسب که موضوع ما را در جلو منعکس می کند بسته بندی می کنیم. ما یک نشانگر شارپی را روی کیف می‌بندیم و از دانش‌آموزان برای خرید سالنامه تشکر می‌کنیم. چون آنها کوکی را می خواهند و شارپی، دانش آموزانی که در حصار خرید کتاب بودند، وسایل اضافی را که ما سفارش می دهیم بخرند.
نکته 7: ما همیشه در یک مجمع برای کل بدن دانش آموز "آشکار" را انجام می دهیم. این چیزی است که دانشجویان ما واقعاً منتظر آن هستند. ما یک بنر از جلد را به مدت سه هفته قبل از توزیع در کافه تریا آویزان می کنیم.
 
دبیرستان گلاسیر پیک، واقع در اسنوومیش، واشنگتن، 1776 دانش آموز دارد و کارکنان آن 1500 کتاب می فروشند. آنی گرین مشاور کتاب است.
 
دبیرستان اینگلمور
نکته 8: ما در نامه "بازگشت به مدرسه" گنجانده شده ایم که مدیر مدرسه من در تابستان برای همه دانش آموزان پست می کند. این شامل قیمت است و می گوید که کتاب های سال را می توان در نمایشگاه بازگشت به مدرسه درست قبل از شروع مدرسه خریداری کرد. دریافت این اطلاعات از سوی مدیریت و بخشی از سایر اطلاعات مربوط به بازگشت به مدرسه، تأثیر بیشتری بر والدین دارد تا اینکه نامه خودمان را ارسال کنیم.
 
نکته 9: کارکنان من در صحبت رو در رو با مردم در مورد خرید سالنامه کار بسیار خوبی انجام می دهند. ما در اینجا فرهنگی ایجاد کرده ایم که خرید سالنامه فقط یکی از کارهایی است که شما انجام می دهید. اکثر دانش‌آموزان هرگز به این فکر نمی‌کنند که یکی را نخرند.
 
نکته 10: ما در پایان سال یک جشن بزرگ "تمام مدرسه ای" داریم. (این در طول روز مدرسه است.) این روز به نام روز وایکینگ (طلسم ما) است و به نوعی جشن پایان سال است. با این حال، از آنجا که آن روز انتشار سالنامه است، کل رویداد به یک جشن بزرگ امضای سالنامه تبدیل می شود. دانش‌آموزان با نداشتن سالنامه احساس می‌کنند واقعاً کنار گذاشته شده‌اند. این به خوبی شناخته شده است، بنابراین اکثر دانش آموزان مطمئناً یک سالنامه را زودتر از موعد خریداری کرده اند.
 
دبیرستان اینگلمور، واقع در کنمور واشنگتن، 1500 دانش آموز دارد و کارکنان آن 1000 کتاب می فروشند. زین میلز مشاور کتاب است.
 
اطلاعات بیشتر از این مشاوران و سایر مشاوران را در شماره آینده Elements، از جمله نکاتی در مورد فروش آگهی و ترویج برنامه سالنامه در مدرسه خود بخوانید.

 

آردینی اوخو
شنبه 30 مهر 1401
بؤلوملر :

روانشناسی فونت و تایپوگرافی در طراحی لوگو (قسمت دوم)

0 گؤروش
یازار:‌

در قسمت قبل درباره روانشانسی فونت و تایپوگرافی با شما سخن گفتیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بحث انتخاب فونت در طراحی لوگو و بهترین فونت برای لوگو نیز می پردازیم.
 
4. روانشناسی فونت اسکریپت
فونت های اسکریپت معمولاً بسیار زیباتر از همتایان سریف خود هستند. آنها به لطف طبیعت دست نویس خود قصد دارند ایده های زنانگی، ظرافت و خلاقیت را برانگیزند. اگر می‌خواهید شرکت خود را شخصی‌تر کنید، و شانس خود را برای به دست آوردن علاقه‌مندی بسیار مهم مشتری افزایش دهید، در این صورت تایپ‌فیس‌های اسکریپت می‌توانند گزینه مناسبی باشند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید اسکریپتی که انتخاب می‌کنید خوانا باشد.
وقتی صحبت از روانشناسی تایپوگرافی به میان می آید، فونت های اسکریپت احتمالاً بیشترین الهام بخش ایده های احساسی و خلاقانه هستند. آنها برای زمانی که می خواهید احساس، تاریخ یا تجربه را منتقل کنید عالی هستند و می توانند به ویژه برای مارک های "بصری" که می خواهند جنبه خلاقانه خود را نشان دهند مفید باشند. نکته کلیدی این است که از فونت های اسکریپت با احتیاط استفاده کنید. در حالی که آنها هنرمندانه و شیک به نظر می رسند، خواندن آنها در زمینه های خاص نیز ممکن است دشوار باشد. چند گزینه برای امتحان ممکن است:
اسکریپت لوسیدا
خرچنگ
زاپفینو
 
5. روانشناسی فونت مدرن
تایپوگرافی "مدرن" به نظر می رسد که باید آینده نگرانه ترین آن دسته باشد. با این حال، حقیقت این است که از قرن هجدهم وجود داشته است. فونت‌های مدرن که به‌گونه‌ای ساده و خوانا طراحی شده‌اند، دارای انتقال‌های نازک و ضخیم در خطوط بین حروف هستند و همچنین می‌توانند سری‌های افقی نازکی داشته باشند.
هنگام استفاده از تایپوگرافی در طراحی لوگو، از فونت های مدرن برای انتقال احساسات انحصاری، هوشمندی و سبک استفاده می شود. اگر امیدوارید نام برند خود را به گونه ای به نمایش بگذارید که خواندن آن آسان باشد و مملو از شعله های مدرن باشد، پس این نوع فونت می تواند برای برند شما مناسب باشد. در جلب توجه هزاره ها فوق العاده است، تا حدی به لطف ارتباطش با فیس بوک. در اینجا چند فونت مدرن برای بررسی وجود دارد:
کتاب کبریت
سیاست
کلاویکا
 
6. نمایشگر و فونت های تزئینی
در نهایت، اگر به دنبال الهام گرفتن از طراحی لوگوی تایپوگرافی هستید، نمی توانید خلاق تر از فونت های نمایشی یا تزئینی باشید. اینها حروف بی نظیر و گاه سفارشی شده ای هستند که از هنجار فاصله زیادی دارند و بیشتر در لوگوها استفاده می شوند. این فونت‌ها بسیار منحصربه‌فرد و شیک‌شده، به کسب‌وکار شما شخصیت می‌بخشند، اما مهم است که قبل از انتخاب خاص، واکنش احساسی مخاطبان به آنها را با دقت در نظر بگیرید.
فونت های تزئینی یا نمایشگر می توانند تقریباً برای هر لوگوی تجاری ایده آل باشند، زیرا شما به راحتی می توانید هر شخصیتی را که برای شما مناسب است را منتقل کنید. با تغییر دادن، پیچاندن و تنظیم دقیق فونت‌ها، می‌توانید کسب‌وکار خود را معمولی، مستقیم، سرگرم‌کننده یا منحصربه‌فرد نشان دهید. برخی از رایج ترین فونت های نمایش عبارتند از:
بمب گذاری
جیجی
جوکرمن
 
با این حال، فونت های تزئینی را می توان به راحتی از ابتدا طراحی کرد، به این معنی که می توانید فونت های سفارشی خود را تولید کنید.
 
تایپوگرافی باورنکردنی: الهام بخش طراحی لوگو
درک روانشناسی فونت، و اینکه چگونه تایپ‌فیس‌های مختلف می‌توانند احساسات متفاوتی را برانگیزند، برای تشخیص اینکه از کدام تایپوگرافی برای برقراری ارتباط درست در مورد برند خود باید استفاده کنید، کلیدی است. در واقع، فونتی که برای لوگوی خود استفاده می کنید حتی می تواند بخشی از استراتژی تمایز شما باشد.
در آمازون خرید کنید
کتاب بازی طراحی گرافیک: کاوش در تفکر بصری (لوگو، تایپوگرافی، وب سایت، پوستر، وب و طراحی خلاقانه)
کتاب بازی طراحی گرافیک: اکتشاف بصری...
19.99 دلار
در آمازون خرید کنید
فروش
هویت طراحی شده: راهنمای قطعی برای برندسازی بصری
Identity Designed: راهنمای قطعی برای ویژوال...
25.99 دلار
در آمازون خرید کنید
البته انتخاب فونت مناسب همیشه آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. نه تنها باید چیزی را پیدا کنید که به شما کمک کند تا در بازار برجسته شوید، بلکه باید هزاران فونت بالقوه از قبل موجود را نیز مرور کنید تا بتوانید در نظر بگیرید که آیا انتخاب یک گزینه سفارشی برای شما مناسب است یا خیر.
 
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع استفاده از تایپوگرافی در طراحی لوگو، الهام گرفتن از برخی از بزرگترین برندهای جهان است. با بررسی برخی از رقبای اصلی در بازار، می توانید ببینید که چگونه شرکت های دیگر از تایپوگرافی الهام بخش به نفع خود استفاده کرده اند.
1. اسموتی های بی گناه
وقتی صحبت از الهام گرفتن از طراحی لوگو تایپوگرافی به میان می آید، اسموتیز Innocent نمونه کاملی از شرکتی است که از ماهیت دوستانه فونت "sans serif" به نفع خود استفاده کرده است. Innocent با معرفی خود به عنوان سازندگان نوشیدنی‌هایی سالم و آگاه به محیط‌زیست، حروفی صاف، ساده و مؤثر را انتخاب کرده است که حس خوبی را به‌طور مستقیم به تصویر می‌کشد.
 
روانشناسی قلم
2. تروپیکانا
یکی دیگر از برندهای مبتنی بر نوشیدنی، Tropicana، فونت تزئینی را انتخاب کرده است تا خود را سرگرم کننده و جالب و همچنین سالم نشان دهد. ترکیب رنگ‌آمیزی سبز در لوگوی آن‌ها، لهجه برگ و تایپوگرافی برجسته و منحصربه‌فرد به Tropicana کمک می‌کند تا یک برند طبیعی، اما جذاب را به مشتریان خود نشان دهد.
3. پپسی
بینشی کامل در مورد اینکه چگونه تایپوگرافی ساده در طراحی لوگو می تواند با استعدادهای سفارشی ترکیب شود، فوراً فوراً قابل تشخیص است تایپ فیس و لوگوی پپسی. صلیب مواج ظریف روی "e"، افکار یک لیوان پپسی با طراوت را تداعی می کند و در عین حال شخصیت سرگرم کننده شرکت را به نمایش می گذارد. جای تعجب نیست که پپسی در طول سال‌ها لوگوی خود را تغییر داده است.
 
 
4. TUI
برای ورود به دنیای روانشناسی تایپوگرافی، TUI (به طور رسمی با نام تامسون شناخته می شود) فونت sans-serif را با رنگ قرمز پررنگ انتخاب کرد. فونت معتبر و ساده با حروف درشت است که سرگرمی پشت ایده سفر را منتقل می کند. گرافیک شکلک در کنار نام، شادی ناشی از تعطیلات خانوادگی را به مشتریان یادآوری می‌کند، در حالی که تایپوگرافی برجسته نشان‌دهنده احساس ثبات و امنیت است - به مشتریان اطمینان می‌دهد که TUI می‌تواند شما را در ماجراجویی‌هایتان ایمن نگه دارد.
 
روانشناسی قلم
5. MailChimp
لوگوی اسکریپت دست‌نویس MailChimp ماهیت غیررسمی و دوستانه این برند را منعکس می‌کند، که کاملاً در کنار طلسم میمون شایان ستایش که اغلب در لوگوی خود قرار می‌دهند کار می‌کند. MailChimp یک نمونه عالی از الهام گرفتن از طراحی لوگوی تایپوگرافی است، زیرا نشان می دهد که چگونه می توان از یک قطعه متن ساده برای انتقال سرگرمی، خلاقیت و جامعه استفاده کرد - همه چیزهایی که MailChimp نشان دهنده آن است.
6. فدرال اکسپرس
در نهایت، ایجاد لیستی از لوگوهای چاپی بدون توجه به نماد "FedEx" دشوار است. لوگوی فدرال اکسپرس که در سال 1994 طراحی شد، تا حد زیادی در طول سال ها بدون تغییر باقی مانده است، و به عنوان مدرکی عمل می کند که نشان می دهد لوگوهای هوشمندانه و در عین حال ساده مبتنی بر نوع می توانند به همان اندازه که دهه ها می گذرد، موثر باشند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این استفاده از روان‌شناسی فونت، شکل فلش در فضای سفید بین E و X است که نشان‌دهنده تعهد شرکت به تحویل سریع است.

آردینی اوخو
شنبه 23 مهر 1401
بؤلوملر :

مقایسه لوگوتایپ، لوگو مارک و لوگو ترکیبی

0 گؤروش
یازار:‌

یک لوگوی خوب طراحی شده می تواند تصویر و برند شرکتی شما را تقویت کند. به شما مزیتی نسبت به رقابت کسب و کارتان می دهد و جذابیت بیشتری برای مشتریانتان ایجاد می کند.
 
فرقی نمی‌کند خودتان طراحی کنید یا یک آژانس حرفه‌ای استخدام کنید، مهم است که برخی از تفاوت‌های بین سه نوع اصلی طراحی برندسازی لوگو – لوگومارک، لوگوتایپ و لوگو ترکیبی را بدانید. هر سبکی مزیت منحصر به فرد خود را دارد و هنر طراحی لوگو به خودی خود پیچیده تر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند.
 
لوگومارک
لوگومارک برای تقویت هویت برند استفاده می شود و تصویر یا نمادی است که برای نشان دادن یک شرکت استفاده می شود. لوگومارک ها معمولاً نام شرکت را ضمیمه نمی کنند و می توانند به طراحان فرصت ایجاد هویت برند قوی را بدهند.
 
چرا لوگومارک را انتخاب کنید؟
 
بسته به بودجه و نوع کسب و کار شما، استفاده از لوگومارک می تواند ظاهر بصری قوی برای شرکت شما ایجاد کند و می تواند تأثیر زیادی بر هویت برند داشته باشد.
لوگومارک ها بیشتر «انتزاعی» هستند و به عنوان یک نماد بدون چسباندن به یک نام تجاری قرار می گیرند.
رهبران شناخته شده و تثبیت شده در یک بازار خاص از لوگومارک استفاده می کنند. فیس بوک، اندروید، پپسی و اپل همگی از این سبک استفاده می کنند.
چرا ممکن است از لوگومارک اجتناب کنید:
 
با توجه به اینکه یک لوگومارک شامل نام نمی شود، این می تواند برای یک شرکت جدید و ناشناخته یک نقطه ضعف باشد. اگر شما یک کسب و کار جدید هستید، ممکن است بخواهید نام شرکت خود را مشاهده کنید. هنگامی که شرکت رشد کرد و در بازار گسترده تر تثبیت شد، می توان یک علامت اضافه کرد.
 
لوگوتایپ
 
همچنین در صنعت طراحی به عنوان "علامت کلمه" شناخته می شود، تمرکز اصلی در اینجا تایپوگرافی است. این سبک به شدت هویت بصری یک برند را به نام شرکت مرتبط می کند. به دلیل تمرکز زیاد روی متن، مهم است که فونت را با دقت انتخاب کنید، زیرا سبک، رنگ و حتی شکل حروف می‌تواند به اندازه خود کلمات معنی را منتقل کند.
 
چرا لوگوتایپ را انتخاب کنیم؟
 
شما یک کسب و کار جدید هستید و دوست دارید نام شرکت شما دیده شود.
نام برند شما کوتاه و ساده است و به عنوان یک لوگو شلوغ به نظر نمی رسد.
نام شما برند شماست. لوگوتایپ ها می توانند به تقویت پیوند بین حافظه بصری و تشخیص نام کمک کنند.
فیس بوک، گوگل، دیزنی و اسکایپ همگی از سبک لوگوتایپ استفاده می کنند.
چرا ممکن است از لوگوتایپ اجتناب کنید:
 
اگر نام شرکت شما طولانی است، ممکن است نخواهید از لوگوتایپ استفاده کنید زیرا زمانی که نام شما به عنوان لوگوی برند شما قرار می گیرد، ممکن است شلوغ به نظر برسد.
اگر قصد ندارید فونت لوگوی خود را در طول زمان به روز کنید، ممکن است این نوع لوگو را نخواهید. یک فونت خاص ممکن است مد فعلی باشد، اما با گذشت زمان، ممکن است احساس شود کهنه شده است. حتی برندهای معروفی مانند پپسی و کوکاکولا باید فونت لوگوی خود را هر از چند گاهی به روز کنند تا تازه و به روز بمانند.
لوگوتایپ + لوگومارک = علامت ترکیبی
لوگوی استارباکس
یک علامت ترکیبی به سادگی نشان‌واره و نشان‌واره در یک لوگو ترکیب می‌شود. متن و تصویر یا نمادها برای ارتقای پیام برندسازی ترکیب می‌شوند و به روشن شدن مفهوم یک کسب‌وکار کمک می‌کنند.
 
با این حال علائم ترکیبی یکپارچه و مستقل وجود دارد. به عنوان مثال، لوگوی استارباکس دارای متن با گرافیک یکپارچه است، در حالی که لوگوی AT&T دارای نمادی جدا از متن است.
 
چرا لوگو ترکیبی را انتخاب کنید؟
 
لوگوهای علامت ترکیبی داستانی را در مورد سازمان شما بیان می کنند که تصویری به یاد ماندنی از برند شما ایجاد می کند.
انعطاف‌پذیری را برای استفاده از هر دو یا هر دو نام تجاری و/یا نماد ارائه می‌دهد.
یک علامت ترکیبی خوب طراحی شده با هر دو عنصر با هم یا جدا از هم موثر است و انعطاف پذیری بیشتری را برای نام تجاری ارائه می دهد. همچنین برای مشاغل جدید عالی است.
Starbucks، Dove، NBC و Pizza Hut همگی نمونه هایی از طراحی علامت ترکیبی هستند.
چرا ممکن است از علامت ترکیبی اجتناب کنید:
 
اگر برند شما بر سادگی تمرکز دارد، ممکن است تصمیم گیری برای استفاده از علامت کلمه یا کل لوگو دشوار باشد (آیا کل لوگو را روی کارت ویزیت خود قرار می دهید یا فقط لوگو تایپ؟).
همیشه درباره لوگو نیست - یک تصور اشتباه رایج
 
شکی وجود ندارد که هر برند و کسب و کاری به یک لوگو نیاز دارد – در نهایت این یک بخش مهم از هویت برند شما است.
 
در کنار هویت بصری قوی، برندسازی موفق شامل استراتژی موثر، پیام‌های واضح و جذابیت احساسی نیز می‌شود. در اصل، طراحی برند، هویت و لوگوی کسب‌وکار شما با هم کار می‌کنند تا همه عناصر غیر بصری را منتقل کنند، بنابراین مشتریان فعلی و آینده شما می‌توانند بفهمند که تجارت شما چیست.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 12 مهر 1401
بؤلوملر :