تقویم ها مدت زمان طولانی است که جایگاه ویژه ای در زندگی ما انسان ها دارند و به وسیله آن می توانیم بسیاری از برنامه ریزی ها و زمان بندی های زندگی خود را مدیریت کنیم. تقویم ها در انواع مختلفی ارائه می شوند که تقویم رومیزی یکی از آنها است. تقویم های رومیزی اکثرا در شرکت ها و سازمان ها و بر روی میز کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد. البته این نوع تقویم در خانه ها نیز کاربرد دارد.
اما آنچه که این تقویم را برای صاحبین مشاغل و مدیران شرکت ها جذاب کرده امکان ارائه آن به عنوان هدایای تبلیغاتی سال نو است که با توجه به ویژگی هایی که دارد یک فرصت بسیار عالی برای کسب و کارها محسوب می شود. این تقویم ها را هم می توانید به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی سفارش دهید. تقویم های رومیزی نسبت به تبلیغات رسانه ای دیگر، مقرون به صرفه و کم هزینه هستند، برای افراد به عنوان یک وسیله مورد نیاز، کاربرد دارند، در ساعاتی از شبانه روز جلوی دید افراد قرار می گیرند و امکان ارائه پیام های تبلیغاتی بر روی بخش های مختلفی از آنها وجود دارد. اما آنچه که در تهیه تقویم رومیزی اهمیت دارد مرغوبیت و کیفیت مناسب آن است. برای سفارش تقویم رومیزی 1402 مرغوب می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
تقویم های رومیزی در طبقه بندی های مختلفی ارائه می شوند از جمله تقویم های رومیزی اداری، تقویم های رومیزی پایه دار، تقویم های رومیزی زیر دستی.
نکات سفارش تقویم رومیزی 1402 مرغوب
سفارش تقویم رومیزی 1402اداری
این نوع تقویم از یک ابعاد و اندازه استانداردی برخوردار است و معمولا در ادارات و سازمان ها از ان استفاده می شود. در هر برگه از آن می توانید اطلاعاتی همچون تاریخ روز، یک بیت شعر یا جمله ای ادبی را درج کنید. در این نوع تقویم می توانید 365 برگه پانچ شده از سال را بر روی یک پایه کلاسوری قرار دهید و هر سال این برگه ها را مطابق با تاریخ جدید تعویض کنید. برای ارائه یک تقویم رومیزی اداری مرغوب از پایه های فلزی استفاده کنید.
خرید انواع سررسید جدید از سالنامه برگ
سفارش تقویم رومیزی 1402 پایه دار
این نوع تقویم بسیار رایج و محبوب است و جزو بالترین سفارشات هدایای تبلیغاتی سال نو محسوب می شود. این تقویم اغلب از 12 برگه پانچ شده ساخته می شود که به وسیله یک فنر بر روی یک پایه سه دگوش متصل می شوند. هر برگه از این تقویم نشان دهنده یک ماه از سال است. کیفیت پایه و همچنین صحافی برگه ها در مرغوبیت تقویم تاثیر بسیار زیادی دارد.
سفارش تقویم رومیزی 1402 زیردستی
تقویم رومیزی زیر دستی را می توان جزو هدایای تبلیغاتی نفیس محسوب کرد چرا که از یک ابعاد و اندازه بزرگ تری نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی برخوردار است و بیشتر برای مدیران استفاده می شود. این تقویم به صورت هفتگی چاپ می شود و دارای 54 برگه است. طرح زیر دستی آن موجب سهولت در یادداشت برداری می شود. برای افزایش مرغوبیت این کالا باید علاوه بر توجه به جنس پایه مقوایی زیر دستی آن که گارد نامیده می شود، به جنس برگه ها نیز توجه داشته باشید.
مراحل تولید تقویم رومیزی 1402
برای تعیین مرغوبیت یک تقویم علاوه بر شناختی که از انواع آن باید داشته باشید همچنین باید عناصر مختلف تشکیل دهنده و مراحل ساخت و تولید آن را نیز بشناسید.
طراحی قالب
برای طراحی تقویم اختصاصی خود باید از کمی خلاقیت و حوصله کمک بگیرید تا تمامی پیام های تبلیغاتی خود را بر روی طرح پیاده سازی کنید. اما برای سهولت و صرفه جویی در زمان ما پیشنهاد می کنیم از طرح های تقویم رومیزی آماده استفاده کنید و سپس جزئیات آن را مطابق با مشخصات تجاری خود تغییر دهید. بهتر است در طراحی خود از آرم و لوگو تجاری، رنگ سازمانی، شعارهای تبلیغاتی و هر چیزی که مربوط به تجارت شما می شود و نظر مخاطب را به خود جلب می کند، استفاده کنید.
همچنین برای افزودن جذابیت به طرح تقویم خود می توانید از ایده های مختلف در جذب مخاطب استفاده کنید. رویدادهای سالیانه، حقیقت های جالب، مطالب مربوط به سرگرمی و همچنین اختصاص ادن بخشی از تقویم برای یادداشت برداری های روزانه از جمله این ایده های خلاق هستند. در نهایت فایل خود را چک کرده و مطمئن شوید که خطای دستوری، املایی یا ساختاری در آن وجود نداشته باشد.
انتخاب کاغذ
برای بهتر کردن کیفیت و مرغوبیت تقویم رومیزی خود باید به کیفیت برگه های استفاده شده به عنوان صفحات تقویم توجه کنید. تفاوتی ندارد که تقویم شما اداری، پایه دار یا زیر دستی باشد و باید در هر کدام از یک کاغذ مرغوب استفاده شود.
پایه تقویم
در تعیین جنس پایه تقویم می توانید از دو گزینه پایه سخت و غیر سخت گزینش کنید. قطعا پایه سخت از مرغوبیت بیشتری برخوردار است اما تنها مزیت پایه های غیر سخت را می توان قیمت ارزان تر آن دانست.
چاپ تقویم
اولین نکته ای که در تعیین کیفیت تقویم باید به آن توجه کنید دستگاهی است که برای چاپ استفاده می شود. این دستگاه باید به روز و مطلبق با استاندارهای جدید باشد. نکته بعدی توجه به تنظیمات دستگاه است که می تواند در صورت عدم توجه موجب افت کیفیت چاپ شود.
نوع صحافی
صحافی در ماندگاری تقویم شما نقش بسیار مهمی ایفا می کند. در اکثر مواقع از فنرهای دوبل در تقویم های رومیزی پایه دار و از دو اتصال کلاسوری فلزی در تقویم های رومیزی اداری استفاده می کنند. تقویم های رومیزی زیر دستی به دو صورت فنری و سرچسب صحافی می شوند.
سخن آخر
عناصر تشکیل دهنده تقویم می تواند مرغوبیت آن را تعیین کند. اگر در هر کدام از این بخش ها از مواد و متریال بی کیفیت استفاده کنید قطعا تمام تلاش شما در ماندگاری تقویم و جلب نظر مخاطب از میان می رود. همانطور که اشاره شد برای سفارش تقویم رومیزی 1402 مرغوب و با کیفیت از هزینه های کمتری نسبت به تبلیغات دیگر برخوردار است بنابراین برای صرفه جویی بیشتر در هزینه این فرصت بی نظیر در تکنیک های بازاریابی را از دست ندهید. از تکنیک های کاهش هزینه بدون افت کیفیت می توان به سفارش تقویم ماهانه به جای هفتگی و استفاده از قالب های آماده به جای طراحی قالب اختصاصی اشاره کرد.

دوشنبه 1 اسفند 1401
بؤلوملر :