قبل از به صدا درآمدن آخرین زنگ مدرسه، راهی برای یادآوری سال به دانش‌آموزان خود بدهید - یک سالنامه. چه سالمندانی باشند که به کالج می روند و چه دانشجویانی که به سفر می روند، یک سالنامه لحظات مورد علاقه آنها را در ذهن آنها تازه نگه می دارد.
قیمت سررسید و قیمت سالنامه 1402 را در سایت سالنامه برگ سبز مشاهده کنید.
 
تقویم های دیواری
شاید دانستن اینکه چگونه می توان یک سالنامه را متمایز کرد، دشوار به نظر برسد، اما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. با جلد پررنگ و صفحه‌آرایی که جوهر مدرسه شما را به تصویر می‌کشد، باعث می‌شوید سالنامه‌ای را که دانش‌آموزان نمی‌توانند زیر پا بگذارند. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، فهرستی را که برای کمک به شما در طراحی یک سالنامه به یاد ماندنی ایجاد کرده‌ایم، بخوانید.
 
1. تیم خود را جمع آوری کنید
یک طراحی سالنامه فراموش نشدنی با یک گروه برجسته از دانش آموزان شروع می شود. اگر آنها تخیلی، مشارکتی، سازماندهی شده و کارآمد باشند، کمک می کند. شما همچنین دانشجویانی می خواهید که بتوانند به بودجه و ضرب الاجل شما پایبند باشند.
 
ابتدا باید یک سردبیر منصوب کنید. می‌توانید داوطلبی را انتخاب کنید که مشتاق به عهده گرفتن این نقش مهم است یا برای رای دادن تماس بگیرید. مهم نیست که چگونه این موقعیت را پر می کنید، این دانش آموز باید یک عضو کارکشته از کارکنان سالنامه باشد.
 
پس از انتخاب سردبیر، تمام موقعیت های دیگر را پر کنید. شما به ویراستاران، نویسندگان و عکاسانی نیاز دارید که به بخش‌های خاصی از طرح‌بندی سالنامه اختصاص داده شده‌اند.
 
2. تنظیم بودجه
در مرحله بعد، یک بودجه تعیین کنید و یک سیستم برای تیم خود ایجاد کنید تا هزینه ها را پیگیری کند. دو مورد اصلی که باید در بودجه شما لحاظ شود، هزینه های عکاسی و هزینه های چاپ سالنامه است. برای تخمین هزینه سایر مواد و هزینه‌های متفرقه، فهرستی از مواردی که ممکن است بر بودجه تأثیر بگذارد تهیه کنید.
 
در نهایت، فرآیندی را برای تیم خود ایجاد کنید تا هزینه های خود را تأیید و ثبت کند. این به شما کمک می کند تا زمانی که سالنامه خود را تهیه می کنید به بودجه خود پایبند باشید.
 
3. مهلت ها و یادآوری ها را برنامه ریزی کنید
بعد از اینکه تیم خود را جمع کردید و بودجه تعیین کردید، می خواهید ضرب الاجل ها و یادآوری ها را برنامه ریزی کنید. برای تعیین نقاط عطف مورد نیاز برای تهیه سالنامه با تیم خود همکاری کنید. سعی کنید از تاریخی که برای توزیع بین دانش‌آموزان به سالنامه‌ها در دست دارید، به عقب کار کنید. همچنین باید زمان لازم برای چاپ را نیز در نظر بگیرید.
 
همانطور که ضرب الاجل ها را مشخص می کنید، وظایفی را به اعضای تیم خود محول کنید تا همه بدانند از آنها چه انتظاری می رود. شما نه تنها باید دانش آموزان را تشویق کنید که ضرب الاجل را در برنامه ریزان خود مشخص کنند، بلکه باید یادآوری هایی را نیز برای حفظ تیم در مسیر خود تنظیم کنید. سردبیر را بگنجانید و بهترین راه برای تنظیم یادآوری برای تیم خود در طول مسیر طوفان فکری کنید.
 
4. یک طرح کلی محتوا بسازید
اکنون می توانید از تقویمی که هنگام تعیین ضرب الاجل ایجاد کرده اید برای کمک به ایجاد یک طرح کلی محتوا استفاده کنید. با تیم خود طوفان فکری داشته باشید و تمام دسته بندی های مختلف طراحی سالنامه ای را که می خواهید بگنجانید فهرست کنید. با اصول اولیه شروع کنید، مانند عکس های کلاس و عکس های کارکنان. سپس، با رویدادهای مدرسه، گردش‌های باشگاهی و رویدادهای ورزشی، دقیق‌تر شوید.
 
در مرحله بعد، با تیم خود کار کنید تا ایده های صفحه را برای طرح سالنامه خود ایجاد کنید. مواردی مانند کار داوطلبانه، زندگی مدرسه یا صفحه سلفی را در نظر بگیرید. و تمام صفحات اختصاص داده شده به بزرگداشت سالمندانی که به دانشگاه می روند را فراموش نکنید. برخی از ایده‌های کلاسیک و سرگرم‌کننده شامل موارد فوق‌العاده ارشد، نقل قول‌های خاطره‌انگیز سالنامه و عکس‌های کودک است.
 
5. درخواست ارسال عکس
جمع آوری عکس های عالی یک گام اساسی برای ساختن یک سالنامه احساسی است. این عکس‌ها از عکس‌های نمایش داده شده از پادشاه و ملکه تا عکس‌های فوری صادقانه از یک رویداد خدمات اجتماعی، طراحی صفحه‌آرایی شما را زنده می‌کنند. جمع آوری تمام این عکس ها نیاز به همکاری بدنه دانشجویی و کارکنان دارد.
 
برای ارسال عکس برای جمع آوری عکس ها برای طرح بندی سالنامه خود تماس بگیرید. از تیم خود بخواهید فهرستی از انواع عکس‌هایی که برای پر کردن صفحاتی که در طرح کلی محتوای شما ایجاد شده‌اند، تهیه کنند. برخی از نمونه ها ممکن است عکس های فوری از تیم ها، باشگاه ها یا سفرهای میدانی باشد.
 
سپس، ایده های عکاسی از لحظات را با تیم خود به تصویر بکشید. در فراخوان خود برای ارسال عکس، دانش آموزان را تشویق کنید تا از تلفن های هوشمند خود برای ثبت لحظات به یاد ماندنی و هیجان انگیز در طول سال استفاده کنند.

سه شنبه 1 آذر 1401
بؤلوملر :