وقتی در حال چاپ مواد برای کسب و کار خود هستید - بروشورها، بروشورها، کارت های ویزیت - شیطان در جزئیات است. بله، یک طراحی عالی و کپی آموزنده می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما باید موارد کوچک را نیز در نظر بگیرید: آیا رنگ ها به اندازه ای جذاب هستند که چشم ها را به خود جلب کنند؟ آیا انتخاب فونت شما تصویر شرکت را به درستی منتقل می کند؟ و شاید مهمتر از همه، آیا از نوع مناسب کاغذ استفاده می کنید؟
واحد سالنامه برگ علاوه بر طراحی و چاپ کارت ویزیت در زمینه فروش سررسید و سالنامه نیز فعالیت می کند. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای حرفه ای این واحد به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.
 
این سوال آخر به ویژه زمانی که نوبت به چاپ کارت ویزیت شما می رسد اهمیت دارد. کارت های شما باید بادوام، خوانا و جذاب باشند - و دستیابی به این هدف به معنای انتخاب نوع کاغذ مناسب است.
 
کارت ویزیت: اولین برداشت شما
کارت ویزیت شما اساساً فرستاده شما در دنیای تجارت است. این کارت کوچک کلید ایجاد تاثیر ماندگار در صنعت شما است، به شما کمک می‌کند تا با مشتریان جدید روابط برقرار کنید، امتیازات تبلیغاتی یا مشاغل بهتری را با سایر شرکت‌ها کسب کنید، یا به سادگی نام خود را برای همکاران به نمایش بگذارید.
 
چه تأثیری بر همکاران، مشتریان و دیگران خواهید گذاشت؟ پاسخ کاملاً به نوع کارت شما بستگی دارد. کارت ویزیت شما باید به اندازه کافی کوچک باشد که به اندازه کافی در یک شکاف کیف قرار گیرد (عرض ۸۵ میلی متر و ارتفاع ۵۵ میلی متر استاندارد در انگلستان است)، به اندازه کافی بادوام باشد تا از ریخت و پاش یا جابجایی بی احتیاطی دوام بیاورد، و آنقدر مجلل باشد که به آن - و شما - بدهد. هوای حرفه ای و پیچیدگی
 
چاپ کارت ویزیت با این معیارها ممکن است... به شرطی که آنها را روی کاغذی که برای کار مناسب است چاپ کنید.
 
راهنمای شما برای کاغذ کارت ویزیت
هیچ برند یا نوع کاغذ خاصی وجود ندارد که به عنوان کاغذ رسمی برای کارت ویزیت در نظر گرفته شود. کاغذ کارت ویزیت با کیفیت بالا می تواند هر سبک یا مارکی باشد - به شرطی که شرایط خاصی را برآورده کند. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب کاغذ کارت ویزیت باید به دنبال آنها باشید.
وزن
بیشتر کارت‌های ویزیت روی کاغذ کارتی 14 Pt چاپ می‌شوند که فرم کاغذی ضخیم‌تر و بادوام‌تر از کاغذی است که ممکن است در چاپگر خانگی خود داشته باشید. با این حال، بین انواع مختلف مقوا تغییراتی وجود دارد که بیشتر آن ها به وزن کاغذ مربوط می شود.
 
در دنیای چاپ، "وزن" کاغذ تعیین کننده میزان ضخامت و دوام آن است. وزن بر حسب گرم بر متر مربع (GSM) اندازه گیری می شود. کاغذ با GSM بالاتر ضخیم تر و انعطاف پذیرتر است - به عبارت دیگر، کاغذ عالی برای کارت ویزیت.
 
اکثر حرفه ای ها کارت ویزیت خود را بر روی کاغذ 300 GSM چاپ می کنند. این کاغذ 14 پتن یا 0.014 اینچ ضخامت دارد که به آن احساس وزن و بادوام می‌دهد، اما همچنان کمی انعطاف‌پذیری به آن می‌دهد. با این حال بهترین کاغذ برای کارت ویزیت 400 تا 450 GSM است. ضخامت این کاغذ باعث می شود کارت - و در نتیجه، شرکت شما - به خصوص با کلاس احساس شود.
 
روکش
چه بر روی کاغذ کارت 300 GSM یا نوع دیگری از کاغذ چاپ کنید، باید سطحی را که روی کاغذ می‌گذارید نیز در نظر بگیرید. این پایان کارت‌های شما را به سطح بعدی می‌برد، یا جزئیات خاصی را برای برجسته کردن بخش‌های مختلف کپی (مثلاً لوگو یا شماره تلفن شما) اضافه می‌کند یا به سادگی به کارت شما احساس تجمل و ظرافت بیشتری می‌دهد.
 
روکش مات
اینها امروزه برای کارت ویزیت رایج ترین هستند. روکش مات به کارت شما احساس صافی می دهد (شبیه پلاستیک) که باعث می شود کارت گران تر و مجلل تر به نظر برسد. پایان همچنین تابش خیره کننده را کاهش می دهد، به این معنی که مشتریان می توانند کارت شما را بدون توجه به جایی که هستند بخوانند.
 
با این حال، اگر کارتی می‌خواهید که برای مدت طولانی دوام بیاورد، یک Glossy Finish ممکن است برای تجارت شما بهتر باشد. براق پوشش محافظ تری نسبت به روکش مات است و به همین دلیل کارت شما احتمالاً با این نوع پرداخت دوام بیشتری خواهد داشت. براق بودن نیز به ویژه برای کارت های رنگارنگ عالی است، زیرا رنگ ها را پر جنب و جوش تر نشان می دهد.
پوشش نقطه ای UV
این روشی است که بهترین های هر دو دنیای تکمیلی را ترکیب می کند. در پوشش نقطه ای اشعه ماوراء بنفش، چاپگرها یک پوشش براق با اشعه ماوراء بنفش را روی قسمت های خاصی از کارت ویزیت، مانند لوگو یا کلمات خاصی که می خواهید برجسته کنید، اعمال می کنند. این پوشش یک بخش براق و برجسته از کارت ایجاد می کند که مطمئناً از بقیه کارت شما متمایز خواهد شد. می‌توانید پوشش نقطه‌ای UV را روی یک روکش مات قرار دهید تا کارتی زیبا و باکیفیت ایجاد کنید.
 
کاغذهای مختلف برای صنایع مختلف
اگر به این نکته اشاره نکنیم که پیشنهادات بالا فقط همین هستند: پیشنهادات. کارت‌های ویزیت اهداف متفاوتی را از یک شغل به شغل دیگر انجام می‌دهند (اگرچه هدف اصلی آنها - معرفی یک کارگر و یک شرکت به دیگران - یکسان است). این بدان معناست که صنایع مختلف ممکن است الزامات متفاوتی برای کارت ویزیت خود داشته باشند.
 
آیا در زمینه پزشکی کار می کنید؟ ممکن است بخواهید کاغذ 400 GSM را انتخاب کنید و اصلاً تمام نشود: کاغذ ضخیم به مرور زمان پاره نمی‌شود و عدم روکش نوشتن زمان قرار ملاقات را روی خود کارت آسان‌تر می‌کند.
 
آیا شما در تجارت طراحی گرافیک هستید؟ یک روکش براق و یک کاغذ کمی سبکتر ممکن است راهی عالی برای نشان دادن توانایی های طراحی شما بر روی سطحی باشد که شبیه صفحه مجله است.
 
بهترین کاغذ برای کارت ویزیت کاغذی است که به بهترین شکل پیامی را که می خواهید به آن منتقل کنید، منتقل می کند. هنگام انتخاب مقاله برای پروژه خود، مطمئن شوید که این جزئیات را در نظر گرفته اید.
 
کارت ویزیت حرفه ای خود را چاپ کنید
مهم نیست که چه کاری برای امرار معاش انجام می دهید، می توانید به راحتی کارت ویزیت زیبا و جذاب خود را به صورت آنلاین با چاپ موز چاپ کنید. ما کارت ویزیت 400 و 450 GSM را ارائه می دهیم که می توانید با یک الگوی سفارشی یا طرح چاپ شده خود چاپ کنید. تیم ما کارت های شما را ظرف 24 ساعت پس از ثبت سفارش چاپ و ارسال می کند - همه اینها با قیمت ثابت 4.95 پوند برای هر سفارش!
 

چهارشنبه 29 دی 1400
بؤلوملر :